Samiboy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da var det snart skolestart, og jeg er på leting etter pc, og har da funnet ut at det er dell jeg skal gå for... det jeg trenger hjelp til er å finne ut av hvilke konfigurasjoner jeg trenger når den primært skal brukes til spill. prisen kan jeg tøye til 12000, men kan gå litt opp hvis dere mener det hjelper. tenker på å ha den en stund, så det er viktig at den er litt rask også mvh. Ole kristian Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 ingen som vaet? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Velg P8600 prosessor og 16" (inch) Truelife 1080p Full HD RGBLED Edge to Edge Display. Ta 500gb HDD om du trenger. Resten på standard. 1 år garanti. Du kan egentlig kjøpe minste harddisk og sette inn en SSD om et halvt -> et års tid. Da har du syk maskin. Om du vil spare penger velg bort skjermen. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ta utgangspunkt i den som starter på 9990(N00X1602) og gjør de oppgraderingene todda7 anbefaler. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 er den beste skjermen virkelig vært det,eller kan det være lurt å bruke de 2000 kronene på noe annet? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 er den beste skjermen virkelig vært det,eller kan det være lurt å bruke de 2000 kronene på noe annet? Den skal, iflg HW, være verdt det. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 på hvilken måte er den bedre da? håper du kan utdype det litt... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 på hvilken måte er den bedre da?håper du kan utdype det litt... http://www.hardware.no/artikler/dell_studio_xps_16/68795/2 Se under "skjerm" om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 har gjort det, men blir ikke særlig klokere av det av den grunn... kommer ikke til å sitte med pc'n i særlig lyse forhold, så det er ikke så viktig om den har bedre lysstyrke, eller kontrast. er det ikke bedre å kjøpe en ekstere skjerm å ha når jeg er hjemme, og i såfall, hvilken er å anbefale hvis dette fenomenet bekreftes? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det var helst kvaliteten (fargene) og oppløsningen jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 så hvis det jeg tar den skjermen, blir den da mer fremtidsrettet da? og hvordan blir det med kjølinga av pc'n, blir den bedre, eller verre? takker for gode svar foresten ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå