martinehkn Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Jeg vurderer å ta piercing i nesa, bare en liten diamant (som neaten ikke syns...) på nesevingen. Hvor bør jeg gjøre dette? Jeg har lest litt rundt på nettet og sett at folk ikke anbefaler frisørsalonger til å gjøre dette. Jeg leste også at det er forskjell på å "skyte" og å "stikke" hull... Hvor mye koster det? Vet noen om noen steder (kanskje i Sandefjord?) eller i Oslo.. !! Takk for alle svar Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 I oslo vil jeg anbefale Pinpoint på det sterkeste. Ikke sansynlig at du får ha i et smykke som ska se ut som en diamant med en gang, men det kan du jo sette i etter den har grodd. Hva forskjell på nål og pistol anngår ville jeg lest førsteposten i Den offisiele piercing og tattoveringstråden, står greit forklart der. Lenke til kommentar
martinehkn Skrevet 4. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 men vet noen om det finnes andre steder jeg kan pierce? (bare skriv alle stedene dere vet om) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Det er en egen tråd for piercing. Spør der. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Spør her, som fkm sier: Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden Mye mer hjelp å få der. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Uten at det sikkert betyr noe så ville jeg tenkt litt igjennom det før jeg gjorde det. Personelig synest jeg (og nesten alle jeg kjenner) at piercing i nesa er både harry og gir ett sånt "Blond partygirl i aya napa" preg. Som ikke er sjarmerende i det hele. Du har sikkert en pen nese uten hull i den Oh well. Du får sikkert mer konstruktive svar i tråden om piercing som vertical nevnte Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Anbefaler å la være. Eneste plassen som kan være fint for jenter å ha piercing er i navlen, hater spessielt når jenter har piercing i overleppa, syns det er direkte stygt. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Anbefaler å la være. Eneste plassen som kan være fint for jenter å ha piercing er i navlen, hater spessielt når jenter har piercing i overleppa, syns det er direkte stygt. Amen to that, sir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå