Gå til innhold

Piercing i nesa


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å ta piercing i nesa, bare en liten diamant (som neaten ikke syns...) på nesevingen.

Hvor bør jeg gjøre dette? Jeg har lest litt rundt på nettet og sett at folk ikke anbefaler frisørsalonger til å gjøre dette.

Jeg leste også at det er forskjell på å "skyte" og å "stikke" hull...

Hvor mye koster det? Vet noen om noen steder (kanskje i Sandefjord?) eller i Oslo.. !! Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I oslo vil jeg anbefale Pinpoint på det sterkeste. Ikke sansynlig at du får ha i et smykke som ska se ut som en diamant med en gang, men det kan du jo sette i etter den har grodd.

 

Hva forskjell på nål og pistol anngår ville jeg lest førsteposten i Den offisiele piercing og tattoveringstråden, står greit forklart der.

Lenke til kommentar

Uten at det sikkert betyr noe så ville jeg tenkt litt igjennom det før jeg gjorde det.

Personelig synest jeg (og nesten alle jeg kjenner) at piercing i nesa er både harry og gir ett sånt "Blond partygirl i aya napa" preg. Som ikke er sjarmerende i det hele. Du har sikkert en pen nese uten hull i den ;)

Oh well. Du får sikkert mer konstruktive svar i tråden om piercing som vertical nevnte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...