Error Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei til alle Heroes of Newerth (HoN) spillere, og alle som venter i spenning for å få tak i en beta invite. Spillet Heroes of Newerth er som mange vet fortsatt i closed-beta, men her i Norge har pågangen faktisk vært ganske stor for å kunne spille dette spillet. Når den tid er kommet at HoN blir sluppet ut til allmennheten er vi derfor sikre på at brukerbasen kommer til å gå rett i sky. Vi mener derfor det er viktig å kunne tilby en ordentlig webside hvor HoN spillere over hele Norge kan samles den dagen spillet blir utgitt, og tilby førsteklasses guider, nyheter, konkurranser, forum og diverse andre ting. For å få til dette har vi allerede begynt å planlegge en side. Prosjektet er fortsatt ungt, og til nå har vi kun fått satt opp et enkelt forum. Vi er fortsatt i prossessen med å forbedre forumet, men vi mener at det å åpne tilgangen for norske HoN-spillere, da i første omgang brukerne her på Gamer.no bare tilføyer gode ting. Vi regner med at aktiviteten på forumet ikke vil være så ekstremt kraftig i starten, men vi satser på å hele tiden tilføye nye ting, og dermed øke brukerbasen litt etter litt. Derfor velger vi nå å åpne det første norske Heroes of Newerth samfunnet. Vi håper at dere vil besøke oss! Med vennlig hilsen KimG, Error og EvilLeader! Endret 20. desember 2009 av BloodOfCrom Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Blir nok bedre når dere har fått opp en side, det er ikke særlig stort behov for et eget forum akkurat nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Da har vi fått eget domene og nytt design. Vi holder også på med å lage en ordentlig webside og vi har fått in en som kan webdesign, og en som kan det tekniske! Domenet til forumet er som følger: www.hon-norge.net Endret 4. august 2009 av BloodOfCrom Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Siden har nå fått mange oppdateringer og mange flere medlemmer. Vi har også fått inn to flinke folk som skal designe/kode websiden, så vi regner med at den er oppe om noen uker. Ellers har vi en konkurranse hvor du kan vinne noen beta-keys, som er oppe og går! Vi har også fått nytt domene, og skal straks kjøpe et eget webhotell! Besøk oss på www.hon-norge.net ! Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Vi er snart klare til å legge ut en beta-versjon av en webside nå, og i tillegg har vi kjøpt et webhotell nå! Ikke bare det, men vi har også fått en god del betakeys av S2 games, som vi deler ut til alle som registrer seg på siden og sender en PM til KimG! Lenke til kommentar
Joachim2k1 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg hadde blitt veldig glad vist jeg kunne fått tilsent en beta kode Msn/Email: [email protected] Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Vi er nå kommet godt i gang med forumet, og har godt over 800 brukere! Vi har allerede hatt en konkurranse hvor to spill + betakeys lå i potten (flere vil komme), og vi har også mange betakeys å dele ut til de som er litt aktive på forumet! Som sagt har vi også for en stund tilbake fått nytt domene og webhotell, og den nye linken nå er www.hon-norge.net En spesialdesignet webside med egen grunnkode og andre fancy elementer kommer også snart opp! Ha en fin dag - Error Endret 27. september 2009 av BloodOfCrom Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hei igjen! Jeg ville bare informere om at websiden vår nå er oppe! Etter lang tid og mye arbeid har vi endelig fått ferdigstilt den (vel, den er fortsatt i beta-fasen) og det hadde vært fint med feedback! Linken er fortsatt www.hon-norge.net Endret 19. desember 2009 av BloodOfCrom Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Linken i første post funker ikke. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Da skal det være fikset I samme slengen kan jeg informere om at S2 åpner for fri registering i 24-timer en gang i løpet av uken. For å få tilgang på tilbudet trenger du bare å bli fan av dem på facebook. http://www.facebook.com/heroesofnewerth Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 bumpet litt her. Vil bare informere at å spille HoN på mobilt bredbånd fra NetCom fungerer strålende! Satt på Geilo nå i helgen, heisene stengt for å gå på ski (-30 grader), varm hytte og HoN på mobilt bredbånd.... Knall! Lenke til kommentar
Nattsvermer Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hadde vært veldig fint om noen kunde sende meg en Key sånn at jeg kan få spille HoN Mail : [email protected] Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg får nesten informere om at alle Heroes of Newerth spillere nå har fått tre nye beta-keys. Jeg har gitt bort mine, men hvis du kjenner noen andre som spiller så er det en stor sjanse for at de har en eller to ekstra. Jeg kan også i samme slengen nevne at vi hos www.HoN-Norge.net har holdt vår første turnering nå i helgen. Det var supert oppmøte og mye aktivitet Mer om turneringen står på forsiden. Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Hei BloodOfCrom kunne du venligt sendt en key? Eks-Dota spiller og ønsker sterkt å spille dette Har kompiser som har spillet, men har gitt bort alle invitene [email protected] edit: ser at du har gitt bort dine desverre Endret 20. februar 2010 av Synpanic Lenke til kommentar
Crestfallen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei BloodOfCrom kunne du venligt sendt en key? Eks-Dota spiller og ønsker sterkt å spille dette Har kompiser som har spillet, men har gitt bort alle invitene [email protected] edit: ser at du har gitt bort dine desverre Sendte deg en invite. Oppfordrer sterkt til å registrere på hon-norge.net også. De kjører ting som konkurranser, turneringer og spillekvelder med hverandre. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ahhh, har gitt 12 andre muligheten til å spille dette herlige spillet. Vært med på beta siden i fjor sommer og elsker det fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå