Dotten Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Handler kun om at driftsfolkene sier ok, så kjøres det opp så godt det bare kan. Just to be on the safe side Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 De nye kriteriene skal man benytte seg av. Dog er jeg noe litt kontroversiell; personlig ville jeg ha tviholdt på 80x80-oppsettet. Ser i grunn ingen problem med å tilvenne seg dette. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Nå er forumet rart. Eller, uvant er vel et mer passende ord. På tide å endre teksten under kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 En liten bagatell som helt sikkert blir rettet opp i nærmeste futurum. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Nydelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Venter enda til kb-grensa skrus opp, jeg. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Samma her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Ein smule unødvendig å først lansere 100x100 og større filer etterpå. Då må alle (i det minste dei som bryr seg), lage ny versjon når det blir oppdatert. Alt burde vore på plass samtidig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Beklageligvis, spesielt i feriemåneder, kan det da av erfaring ta uker og måneder før ting er på plass. I verste fall. Her ønsket brukerne 100x100 og da ga vi dem det så fort som mulig og så får drift (som har mye å henge fingrene i) få gitt tilbakemelding samt endret tekst i kontrollpanel når tiden strekker til. Så fikk brukerne selv valgmulighet til å kunne øke nå, eller vente til avklaring var kommet (derfor det ble påpekt i første innlegg at det vurderes å sette opp grensen). Så lite poeng i å tvinge alle til å vente, da det sikkert er de som fyrer opp i 100x100 uten behovet for mer kilobytes For sant skal sies, flere som fint klarer seg med 100x100 med dagens størrelse måtte fortsatt ha ventet om vi skulle tatt slikt hensyn. Noe som virker bakvendt, hvorfor skal de ta konsekvensen fordi andre ønsker at alt skal være på plass? Du ser vel den? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Da er størrelsen foreløpig økt til 20. Føler man det er nødvendig med 25 eller burde det holde for folket? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Supert, då er eg nøgd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Den gamle avataren min var ca. 57 år gammel, så jeg hadde ikke noe å forbedre den med, da ble det en ny. Forandring fryder, ikke sant? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Har ikke sett din gamle, men den nye var nice da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå