ppplll Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Min xbox 360 er ca 3 år gammel. Ny cdrom 2 kontrollere pluss 1 fjernkontroll Uten hdd Hdmi Guitar hero world tour Halo 3 Gta 4 Scene it Tom Clancy`s Rainbow six Las vegas Gears of war Lenke til kommentar
Renovatio Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I og med at det er en veldig gammel 360 ville jeg ha tatt ca 2500 for hele settet. Muligens mindre siden den er uten HDD. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I og med at det er en veldig gammel 360 ville jeg ha tatt ca 2500 for hele settet. Muligens mindre siden den er uten HDD. synes det var dyrt for denne pakka......gammel maskin,uten hdd og også gamle spill Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg synes 2500 hørtes ut som en bra pris, men kommer ann på om det er alle instrumentene med i world tour. er jo bare bra spill og HDMI Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 HDMI på en tre år gammel box? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 HDMI på en tre år gammel box? kanskje han har levert den på reperasjon og fått HDMI når han fikk den tilbake Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 600-700,- kanskje. Man får en splitter ny X360 uten HDD til 999,-, og spill får man dessverre ikke en dritt igjen for når det selges sammen med maskina. Muligens noen kroner mer hvis det følger instrumenter med Guitar Hero. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du får sikkert lett 1500-2000 hvis du slenger den ut på finn.no med fine bilder og skikkelig tekst. Hva pakka egentlig er verdt er en annen sak... Lenke til kommentar
etjazz Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (...)Hva pakka egentlig er verdt er en annen sak... Hehe, nei det er det virkelig ikke. En vares verdi på bruktmarkedet er akkurat det folk er villig til å betale for den - hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå