M-Mathisen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Når jeg sitter på dataen slår skjermen min seg plutselig av. Det virker som om dataen står på fordi musikk og sånn er i bakgrunnen noen ganger. Jeg pleier å slå den av ved å holde inn ''slå av knappen'' i noen sekunder. Har også lagt dataen sammen i et minutt, da kommer skjermen igjen, og det står fortsetter windows. Alle programmene jeg var inne på osv er der fortsatt når jeg gjør det sistnevnte. I går slo skjermen seg av fire ganger på 10 minutter, noe som er utrolig irriterende.Det virker som om skjermen egentlig ikke slår seg helt av, den bare blir svart. Håper det er en enkel løsning på problemet slik at jeg slipper å dra til butikken Har en HP Pavillion bærbar pc. Takk for svar Endret 2. august 2009 av M-Mathisen Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Du kjører tilfeldighvis ikke en strømsparingsfunksjon som skrur av skjermen etter noen minutter? Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Du kjører tilfeldighvis ikke en strømsparingsfunksjon som skrur av skjermen etter noen minutter? Kan sjekke. Det pleier å skje mens jeg sitter på dataen og holder på med ting da, så det hadde vel vært litt rart? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvis det skjer mens du skriver/beveger musa så er det litt rart ja Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Har på HP-anbefaling. Dette står: Slå av skjermen etter: På batteri: 5 min Koblet til: 15 min Sett i hvilemodus etter: På batteri: 10 min Koblet til: 20 min Dette er vel hvis jeg ikke bruker dataen? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, dette er hvis du ikke rører maskinen. Med mindre noen andre kommer med noen ideer så er det kanskje like greit å ta en tur til butikken og få PCen nærmere undersøkt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå