Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

" Vi beklager feil i systemet, din skoleplass har blitt overført til Thor heyerdal" Whaat? hjelp meg!

Anbefalte innlegg

"Vi beklager en feil i systemet. Din skoleplass har blitt overført til Thor heyerdal Vidergående skole. se www.utdanningsdirektoratet.no for mer info."

Det fikk jeg som meldig på mobilen min i går kveld fra "Udir" som er utdanningsdirektoratet. Jeg skjønner ikke meg på den meldingen, for jeg har søk Pre-IB på sandefjord vidregående skole, noe som er en linje som ikke finnes på Thor Heyerdal sin skole.. Så jeg kan umulig flytte dit uten å bytte linje. "Se www.utdanningsdirektoratet.no for mer info" jaha.. der er det jo mye å gjøre, ser ingenting som kan hjelpe meg der.. det går heller ikke ann å ringe dem i dag! Hvis jeg må gå på Thor Heyerdal så klikker jeg, for da må jeg pendle hver dag til skolen. jeg jeg som bor bare 5 minutter unna SVGS !

Vær så snill å sett inn en kommentar som kan hjelpe meg litt, guide meg litt.. Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt skeptisk til de meldingen ja.. Det er jo ikke skoleplassen som overføres, er det vel? Altså med mindre de to skolene har ingått en avtale om å samarbeide om den aktuelle linjen. Men det kan du fort sjekke ved å forhøre deg med andre som har søkt ved samme linje.

Btw, hvis avsenderen var "udir" er det 99% sikkert tull : ) JEg fikk min mld tidligere i år fra +4712345678

Lenke til kommentar
Er ikke noen kamerater som har hatt det gøy med luresms.com da?

Hvis ikke, har du fått bekreftet plass på en annen skole tidligere?

Kan hende. Har ikke fått bekreftet plass på Pre-IB på SVGS nei, for søknadsfristen går ut i morra, så svaret om jeg kommer inn er vel litt senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...