Bikkje88 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei Et eller annet har gjort livet mitt surt i det siste. Laptopen min begynte i forgårs å oppføre seg rart, den skriver lllll på hver søkemonitor, hvert tekstdokument osv. av seg selv. Jeg tenkte det var en trojan eller et virus av et slag, så jeg kjørte et søk med AVG og det fant 2 trojan dropper generic og mengder med tracking cookies, jeg fikk fjernet alt men problemet fortsatte.. Jeg ga til slutt opp og formaterte likegreit hele dataen, noe som var lettere sagt enn gjort grunnet problemer med drivere og greier, men jeg fikk alt til å funke. Men det tok ikke lange tiden før problemet var tilbake, kjørte nytt søk med AVG og nå finner den ingenting i det hele tatt. Noen som har hørt om det her før? Noen som kan spre litt lys over situasjonen? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 den skriver lllll på hver søkemonitor, hvert tekstdokument osv. Tjaa kan være tastaturet som lager krøll. For og sjekke for malware følger du Veiledningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå