Albertini Grab Your Panini Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg, altså Fight The Giants, har ikke Lescott. Bare så det er sagt, Latias. Ellers vil jeg benytte anledningen til å si at jeg har startet så svakt fordi jeg ikke fikk laget lag før i Gameweek 2, og fordi jeg glemte å sette opp laget mitt, men, nok om det. 29 poeng med 5 spillere igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg, altså Fight The Giants, har ikke Lescott. Bare så det er sagt, Latias. Har da ikke sagt det heller.. Endret 30. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Ahh faen ta. Harr verken tid eller gidder å følge med her. skal bytte og trekke poengs han fikk. Hvem vil ha admin rettighetene? Edit: 1 poeng ja. Wow Endret 30. august 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg kan ta over, hvis du ikke gidder. Han fikk btw 6 poeng. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 @ Latias UtenTop5, ErlendRU og Daffestad United hadde alle Lescott på laget. Så skal trådstarter bli kastet ut av sin egen liga? :!: Forstår jeg deg rett her så mener du at alle lagene unntatt de som er topp 5 i ligaen, ErlendRU og Daffestad United har Lescott på laget. Da svarte jeg at jeg ikke hadde han. Ellers kan jeg informere om at etter å ha hatt sånn ca. 3 runder hvor jeg har glemt å gjøre bytter/sette opp laget mitt + at jeg starta i runde 2, så er jeg endelig tilbake. Det viste jeg med å ta 50 poeng i forrige runde og være på en delt 3. plass i septembertoppscoren, jeg kan love at jeg skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 @ Latias UtenTop5, ErlendRU og Daffestad United hadde alle Lescott på laget. Så skal trådstarter bli kastet ut av sin egen liga? :!: Forstår jeg deg rett her så mener du at alle lagene unntatt de som er topp 5 i ligaen, ErlendRU og Daffestad United har Lescott på laget. Da svarte jeg at jeg ikke hadde han. Du misforstår. Det er et lag som heter UtenTop5 i ligaen. Altså de tre brukerne hadde han på laget, ikke at alle utenfor topp fem hadde han på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ny runde, nye muligheter: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg hadde tenkt å bytte inn Bent rett før fristen gikk ut, men valgte å beholde Jones. Fy faen så idiotisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 19 poeng med seks spillere igjen. Håper Everton vinner 10-0 mot Blackburn i morgen. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du misforstår. Det er et lag som heter UtenTop5 i ligaen. Altså de tre brukerne hadde han på laget, ikke at alle utenfor topp fem hadde han på laget. Da så. Jeg har 24 poeng så langt denne runden, og 7 spillere igjen. Til tross for at jeg har elendig utgangspunkt tror jeg at jeg skal klare å kjempe meg opp til topp 5 i ligaen, etterhvert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Schwarzer Yobo - Turner - Baines Lennon - A Young - Milner © - Cahill Defoe - Bent - Agbonlahor Sørensen - Hangeland - Noble - Shawcross Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) --- Endret 26. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) 43 poeng med tre spillere igjen. Endret 26. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Nevner for dere to siste, at dette er uten topp 5 tråden Legger også til at laget "UtenTop5" har hatt Lescott på laget i flere runder nå Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Nevner for dere to siste, at dette er uten topp 5 tråden Visste jo det da. Skulle bare sjekke om du visste det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 74 poeng, takket være Bent med 18. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Heldigvis kjørte jeg inn Rodallega for en suspendert Defoe denne runden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Sørensen Dunne - Shawcross - Upson Noble - A Young - Elliott - Cahill Keane - Cole - Agbonlahor © Schwarzer - Hangeland - Turner - Dunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå