Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10 uten TOPP 5!

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

@ Latias

UtenTop5, ErlendRU og Daffestad United hadde alle Lescott på laget. Så skal trådstarter bli kastet ut av sin egen liga? :!:

Forstår jeg deg rett her så mener du at alle lagene unntatt de som er topp 5 i ligaen, ErlendRU og Daffestad United har Lescott på laget. Da svarte jeg at jeg ikke hadde han.

Ellers kan jeg informere om at etter å ha hatt sånn ca. 3 runder hvor jeg har glemt å gjøre bytter/sette opp laget mitt + at jeg starta i runde 2, så er jeg endelig tilbake. Det viste jeg med å ta 50 poeng i forrige runde og være på en delt 3. plass i septembertoppscoren, jeg kan love at jeg skal skjerpe meg.

Lenke til kommentar
@ Latias

UtenTop5, ErlendRU og Daffestad United hadde alle Lescott på laget. Så skal trådstarter bli kastet ut av sin egen liga? :!:

Forstår jeg deg rett her så mener du at alle lagene unntatt de som er topp 5 i ligaen, ErlendRU og Daffestad United har Lescott på laget. Da svarte jeg at jeg ikke hadde han.

Du misforstår. Det er et lag som heter UtenTop5 i ligaen. Altså de tre brukerne hadde han på laget, ikke at alle utenfor topp fem hadde han på laget. :p

Lenke til kommentar
Du misforstår. Det er et lag som heter UtenTop5 i ligaen. Altså de tre brukerne hadde han på laget, ikke at alle utenfor topp fem hadde han på laget. :p

Da så.

Jeg har 24 poeng så langt denne runden, og 7 spillere igjen. Til tross for at jeg har elendig utgangspunkt tror jeg at jeg skal klare å kjempe meg opp til topp 5 i ligaen, etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...