ErlendRU Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Sånn, kom ikke inn i går kveld, men nå er de kicka. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Klarte faktisk å få 41 poeng denne runden med 6 spillere på banen tror jeg det var. Bare flaks at jeg hadde satt Keane som kaptein denne runden, så han sto jo for 26 av poengene alene, så fikk Hart 7 poeng... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Flere som hadde Defoe her? Har såfall endel poeng sanka nå, defoe(hattrick), Lennon(2assist) og modric(kaptein) med 8poeng eller noe. Edit: Men får ikke til å logge inn og sjekke.... Endret 20. august 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kom inn rundt 10 tiden, men etter det så har det vært traffik der ser det ut som. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kom akkurat inn, fikk sanka 40poeng på dette laget, forventa mer egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Haha, herlig. Keane som kaptein, og hele 45 poeng (med kun åtte spillere). Top of the league! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Haha, herlig. Keane som kaptein, og hele 45 poeng (med kun åtte spillere). Top of the league! Det varer ikke lenge. Jeg har et rimelig bra lag til neste runde og de neste rundene fremover. Vi har bare 1 lik spiller i troppene våre nå og det kan bety store utslag foran GW3. Det vil si om ikke du har gjort noen like kjøp som meg da. PS! synes denne Fantasy uten Topp 5 nesten er kulere en vanlig, føler det er mer skills. Dessuten har man ikke pengeproblemer og kan kjøpe så dyre spillere man vil i hver posisjon. Endret 21. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kommer til å gjøre et par endringer, så du tar meg ikke igjen så fort. Btw, er du fra Oman? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kommer til å gjøre et par endringer, så du tar meg ikke igjen så fort. Btw, er du fra Oman? hehe, missklikka. Oman står under Norge. Men da det var gjort tenkte jeg at det var like greit. Hvis jeg fikk sving på sakene kunne jeg komme lettere opp på en topp-liste for min "hjemme-nasjon" Oman. Burde faktisk tatt Færøyene eller en miniputt nasjon fra Karibien og hatt en sjanse på å trone øverst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sørensen Lescott - Hangeland - Shawcross - Baines Modric - Hunt - Cahill © Defoe - Keane - Bent Benken: Schwarzer - Gamst Pedersen - Dempsey - Mancienne Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Mitt lag for den kommende runden: Green Corluka - Ferdinand - Turner Richardson - Geovanni - Cahill - Modric McFadden - Keane© - Carew Endret 21. august 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Feil tråd? Edit: Anyways, mitt lag; Schwarzer Baines-Hughes-Lescott A.Young-Modric©-Cahill-Lennon-Noble Defoe-Agbonlahor Endret 21. august 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Feil tråd? Oops! Tok feil i farten. Skal oppdatere posten min med det rikitge laget. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Note: Alle som har J.Lescott på sitt lag må høyst sannsynlig selge han. Lescott så godt som klar for Man City. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg dro inn 45 poeng denne runden og A. Young sto for 24 av dem. Ser ut om om jeg må justere litt til på laget mitt før neste runde... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hva skjer om man har Lescott på laget fra før, og "glemmer" å bytte han ut til neste runde? :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Haha, uten å følge med så tenkte jeg å ta en titt på mitt "uten topp 5" lag. Å der hadde jeg vist fått 48p denne runden 12p mer en mitt "hovedlag". Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva skjer om man har Lescott på laget fra før, og "glemmer" å bytte han ut til neste runde? :!: Advarsel før kick. Dette er jo veldig spesielt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 22 poeng med fem spillere igjen. UtenTop5, ErlendRU og Daffestad United hadde alle Lescott på laget. Så skal trådstarter bli kastet ut av sin egen liga? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå