Smågal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kjører 3-4-3 formasjon her, spennende. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kjører en 3-5-2 formasjon og har brukt mye av pengene mine på midten så får se hvordan det funker Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da er jeg med i uten TOPP 5 også. Er mitt 2. lag i min første fantasy PL sesong, så tror jeg kommer til å følge opp mitt hovedlag mer enn dette, alt etter hvordan det går. Men skal følge med på begge lagene og holde dem up to date. Name: Pirjas Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 24 poeng med tre Spurs-spillere og Lescott igjen. Skal i tillegg få dobbelt poeng for en annen spiller, fordi Carew © ikke spilte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 20 poeng hos meg, har to spillere som er i aksjon hos Everton nå og 3 man hos Spurs som skal spille i morgen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har 20poeng. 3 everton spillere i aksjon- Cahill©. Og 3 fra spurs Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 31 poeng så langt på dette laget! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg regner med at mannen med laget som heter Seierslaget blir fjernet i fra ligaen? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg fikk nesten like mange poeng på dette laget som på "1. laget". Også leder jeg ligaen, siden han som har "Seierslaget" jukser! Endret 16. august 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Seierslaget og CapClaraF.K får fram til neste runde (tirsdag klokka 18.30) på å fjerne sine spillere fra topp 5, ellers er det ut. Spør du meg burde de bytte flere ganger, så de mister de poengene de allerede har fått nå. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Han har fått 47 poeng på spillere fra topp5-lagene. Det tilsvarer omtrent 13 bytter (siden ett er gratis). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Seierslaget og CapClaraF.K får fram til neste runde (tirsdag klokka 18.30) på å fjerne sine spillere fra topp 5, ellers er det ut. Spør du meg burde de bytte flere ganger, så de mister de poengene de allerede har fått nå. Spør du meg burde de bli kastet ut. Juks er juks. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Seierslaget og CapClaraF.K får fram til neste runde (tirsdag klokka 18.30) på å fjerne sine spillere fra topp 5, ellers er det ut. Spør du meg burde de bytte flere ganger, så de mister de poengene de allerede har fått nå. Så mao. er reglene sånn at man kan sanke poeng med spillere fra topp 4 én runde? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Seierslaget og CapClaraF.K får fram til neste runde (tirsdag klokka 18.30) på å fjerne sine spillere fra topp 5, ellers er det ut. Spør du meg burde de bytte flere ganger, så de mister de poengene de allerede har fått nå. Så mao. er reglene sånn at man kan sanke poeng med spillere fra topp 4 én runde? forklar hva du mener her Points. Virker som du bare provoserer. Reglene er klare, men det er jo samtidig ganske opplagt at folk kan misforstå poenget med ligaen. Ergo de som hadde med Topp-5 spillere kan få være med om de gjør så mange bytter til neste runde at minuspoengene gjør slik at det hele blir even. Han kan selv dra på seg mange minus ved å selge og kjøpe samme spiller X-antall ganger, samtidig som han ordner opp i rekkene og får et "rent" lag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nei det var ikke for å provosere. Det bare virket som litt slakke regler da det var lov å feile én gang selv om reglene etter min mening er klare. Men når man mister poeng ved å måtte bytte ut spillerne så er det jo greit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Påmeldt , Kvalsund IL. Srsly, kommer du fra Kvalsund xD Har slekt fra andre sida av brua jeg Sameboe B-lag er påmeldt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hehe, nei ikke jeg, men dama. Men bor i nærheten. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nei det var ikke for å provosere. Det bare virket som litt slakke regler da det var lov å feile én gang selv om reglene etter min mening er klare. Men når man mister poeng ved å måtte bytte ut spillerne så er det jo greit. Vel nå har ingen av dem byttet noen spillere til denne runden så da er det jo bare å tuppe dem ut av ligaen. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 snipp Vel nå har ingen av dem byttet noen spillere til denne runden så da er det jo bare å tuppe dem ut av ligaen. Yupp, out-kick em. Samtidig går da mitt lag, Kjakan24 Unibet opp i teten med 6 spillere igjen i aksjon idag. HOLD ONE TIME! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 0 poeng så langt. Men har Mancienne på benken (8 poeng) som blir byttet inn. Fikk ikke gjort noen bytter før runden, så jeg stiller med maks 8 spillere denne runden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå