Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10 uten TOPP 5!

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg med i uten TOPP 5 også. Er mitt 2. lag i min første fantasy PL sesong, så tror jeg kommer til å følge opp mitt hovedlag mer enn dette, alt etter hvordan det går. Men skal følge med på begge lagene og holde dem up to date.

Name: Pirjas

Lenke til kommentar
Seierslaget og CapClaraF.K får fram til neste runde (tirsdag klokka 18.30) på å fjerne sine spillere fra topp 5, ellers er det ut. :) Spør du meg burde de bytte flere ganger, så de mister de poengene de allerede har fått nå.

Spør du meg burde de bli kastet ut. Juks er juks.

Lenke til kommentar
Seierslaget og CapClaraF.K får fram til neste runde (tirsdag klokka 18.30) på å fjerne sine spillere fra topp 5, ellers er det ut. :) Spør du meg burde de bytte flere ganger, så de mister de poengene de allerede har fått nå.

Så mao. er reglene sånn at man kan sanke poeng med spillere fra topp 4 én runde?

forklar hva du mener her Points. Virker som du bare provoserer.

Reglene er klare, men det er jo samtidig ganske opplagt at folk kan misforstå poenget med ligaen. Ergo de som hadde med Topp-5 spillere kan få være med om de gjør så mange bytter til neste runde at minuspoengene gjør slik at det hele blir even.

Han kan selv dra på seg mange minus ved å selge og kjøpe samme spiller X-antall ganger, samtidig som han ordner opp i rekkene og får et "rent" lag.

Lenke til kommentar
Nei det var ikke for å provosere. Det bare virket som litt slakke regler da det var lov å feile én gang selv om reglene etter min mening er klare. Men når man mister poeng ved å måtte bytte ut spillerne så er det jo greit.

Vel nå har ingen av dem byttet noen spillere til denne runden så da er det jo bare å tuppe dem ut av ligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...