DGN Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Veldig pene sider, syns disse er litt mere behagligere enn de gamle =) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Tja, jeg liker jo seff ikke h.scrollen jeg får, men jeg mister bare kolonna med prisguiden osv så noen stor krise er det ikke, når jeg er hjemme. Blr kjipt på skolen - 800x600.... Fargevalget er ikke veldig originalt akkurat(og heller ikke særlig varmt), men blått tar seg bra ut på websider. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Behagelige farger og dritkul ny logo (selv om den er i minste laget :razz: ) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Har ikke brukt denne designen så lenge, men jeg føler at denne er "treigere" til å vise sidene enn den forrige designen. Er det noen som føler det samme ? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Vi har serverproblemer akkurat nå. MLW Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg bare digget det nye designet :wink: Spesielt de nye menyene... Fargene var også fine :smile: Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Mye bedre enn det gamle! Men logoen likte jeg ikke (noe med fargene...) Og den reklame banneren midt på toppen var skjemmende.. men, men.. trenger vel pengene :smile: Hadde vert mye bedre å plasere den lenger nede (rett over "Ny på Hardware.no?") Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Bra jobbet liker den nye "looken" men det ble litt mye med 4 kolonner etter min mening, blir lissom veldig mye info på første siden... Det var min mening /Cyrus Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 må si meg enig med resten av gjengen: hw logoen burde være mye tydeligere, men alikevel ser alt helt suberb ut! :smile: gleder meg til å se en tydeligere logo (ikke nødvendigvis forandra) (hint hint) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Sidene ser helt topp ut (Aplaus) bra ingen skrikende farger/bannere. Men sidene er blit så trege. Ellers meget bra :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Sidene ser helt topp ut (Aplaus) bra ingen skrikende farger/bannere. Men sidene er blit så trege. Ellers meget bra :smile: Og hva med å automatisk bli retunert til siden du var på etter å ha Postet på Forumet? Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: win_xp skrev (2002-01-24 22:15):Sidene ser helt topp ut (Aplaus) bra ingen skrikende farger/bannere.Men sidene er blit så trege. Som Martin nevnte så har vi rett og slett litt problemer med ytelsen på serveren. Vi har gjort et par endringer slik at vi håper det "løsner" utover kvelden. Mvh, Amund Lenke til kommentar
mammut Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Kjempe flott design men som sagt siden er kjempe treg i internett explorer men opera 6.0 opner den fort og greit. :smile: Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 FRESHHE FARGER ja tar av helt en ny anledning til å briefe Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Hmm... nå la jeg merke til at Forum og Hardware.no's hovedside har to forskjellige logoer. Den ene med kant og rød mens den andre er blå/grå. Syns den blå på hovedsiden ble litt usynelig jeg. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 13:14, unwill skrev:Hmm... nå la jeg merke til at Forum og Hardware.no's hovedside har to forskjellige logoer. Den ene med kant og rød mens den andre er blå/grå.Syns den blå på hovedsiden ble litt usynelig jeg. Virker som dem holder på å forandre... Selv synes jeg det ser bra ut at ramma rundt er borte, men nå er jo hardware.no totalt blotta for varme farger. Designet ser kanskje stilfult ut, men det er blitt en iskald side. Dem kunne ha beholdt den røde W'en. Nå håper jeg at Quad.no skal reklamere lenge. De er de eneste skom skaper litt farge på forsida. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 13:14, unwill skrev:Hmm... nå la jeg merke til at Forum og Hardware.no's hovedside har to forskjellige logoer. Den ene med kant og rød mens den andre er blå/grå.Syns den blå på hovedsiden ble litt usynelig jeg. Virker som dem holder på å forandre... Selv synes jeg det ser bra ut at ramma rundt er borte, men nå er jo hardware.no totalt blotta for varme farger. Designet ser kanskje stilfult ut, men det er blitt en iskald side. Dem kunne ha beholdt den røde W'en. Nå håper jeg at Quad.no skal reklamere lenge. De er de eneste skom skaper litt farge på forsida. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-24 22:01, cd32 skrev:Mye bedre enn det gamle!Men logoen likte jeg ikke (noe med fargene...)Og den reklame banneren midt på toppen var skjemmende.. men, men.. trenger vel pengene :smile:Hadde vert mye bedre å plasere den lenger nede (rett over "Ny på Hardware.no?") Ser man det! Nå var jo alt fryd og gammen.. (eller noe sånt..) Lenke til kommentar
pskard Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 17:20, cd32 skrev: Quote: On 2002-01-24 22:01, cd32 skrev: Mye bedre enn det gamle! Men logoen likte jeg ikke (noe med fargene...) Og den reklame banneren midt på toppen var skjemmende.. men, men.. trenger vel pengene :smile: Hadde vert mye bedre å plasere den lenger nede (rett over "Ny på Hardware.no?") Ser man det! Nå var jo alt fryd og gammen.. (eller noe sånt..) Ble du glad nå ? Tok den vekk så du skulle se hvordan grafikken så ut :smile: kommer til å legge en banner der igjen litt senere så nyt det mens det varer (eller noe sånt..) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå