unwill Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hva syns du om den nye designen til hardware.no ? Den ser ganske ok ut fra forumet i alle fall. Litt bredere enn vanlig sider, men når jeg kjører på 1600x1200 så ser jeg ingen problemer. Husker jeg feil ? Siden er nå venstrestilt, men var før midtstilt ikke sant ? Finnes det en søkfunksjon gjennom gamle artikler ? Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Enormt stilig ny "look"... En ting, derimot: Jeg likte bedre når siden var midtstilt. Synes det er litt lettere å lese da. Men men... Ang søkefunksjon så vet i alle fall ikke jeg om noen. Kanskje noen andre har et lurt innspill her :smile: Lykke til! Lenke til kommentar
Saab_90 Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Syntest at det var proft ass... Bra jobb! :smile: Lenke til kommentar
TNP (=Z8N) Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Likte fargene... Logoen var også blitt mer DIGITAL>> Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Elegant. Jeg tenkte faktisk på i dag hvor det ble av det nye designet da dere postet det for noen uker siden..... Da jeg slo på maskinen, hadde dere fått det opp !! _________________ - Oh my God, they killed Kenny!!!! - YOU BASTARDS !!!! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-24 07:57 ] Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Meget bra, ser nydelig ut! :smile: Lenke til kommentar
hmm Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Er et avslappende,stilig og fint design :wink: Lenke til kommentar
George Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Dere har ikke akkurat klart å få frem tydelig at man er kommet inn til hardware.no ... den lille pingle logoen øverst i venstre hjørnet, kunne like godt vært reklame for noe annet... og over den brede toplogoen, har dere bretta ut en reklame... Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Skeptisk Er det bare meg eller!! for det virker som om alle nettsider bytter til mer proffe sider like før de blir solgt til store selskaper som skal ta penger for tjenesten. Eks: Icq . Og dermed går hele greia i dass. Håper ikke Hardware.no følger etter :sad: ellers ser siden fin fin ut. Jeg er enig i at siden burde vært midtstilt. [ Denne Melding var redigert av: sjantiok på 2002-01-24 09:28 ] Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Kjører det på en 15" på skolen på 1024x768. Er egentlig ganske bra...helt utrolig Heldigvis så har jeg ikke så liten ekkel skjerm hjemme, det hadde ikke vært holdbart i lengden. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Midtstilling hadde egentlig vært tingen ja Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Ny logo og ja Utrolig bra fargevalg. Font og alt. Genialt Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Greit å ha venstrejustert for da får eg plass til winAmp og icq på høgre side. Ps. Logoen kunne kanskje vært litt større? Ikke helt samme stil som resten synes jeg. Skulle heller tatt elementer fra den forrige og ført over til den nye (den W som var grønn feks.), men venner seg til det meste. Grei nå og med masse nytt innhold til å fylle opp den økte oppløsninga, så blir vel sida enda bedre!! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Bra design, virker bedre nå som den gamle ikke er noe alternativ. Fargene er bra. Telcontar Lenke til kommentar
Maria Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg synes det er et veldig bra design (1024x768), men jeg liker å midtstille ting, vet ikke helt hvorfor. En annen ting jeg liksom aldri blir hel komfortabel med er de sterkt markerte bordene i utkanten av hovedtabellen + den veldig GRÅ fargen. Tja, ikke det at jeg hadde kommet på noe bedre selv... :wink: Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Bedre design en det gamle sjøl om det ligner mye utenom fargene da. Bra farge valg etc.. etc.. men det er liksom noe med logoen deres som skurrer litt, kansje litt for anonym? Uansett en absolutt forbedring til det beire:) Ps. kansje på tide å fiffe opp dei heller kjedelige "nytt emne"&"svar" knappene brukt her i forumet? Et lite forslag fra min kant basert på fargene/stilen dere nå bruker: [ Denne Melding var redigert av: Cali3D på 2002-01-24 18:07 ] [ Denne Melding var redigert av: Cali3D på 2002-01-24 18:08 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Ser bra ut det!!!! Men.... jeg synes at forumet blir litt grått i forhold til framsa på sidene. hva med litt mer farge på forumet?? Ellers en topp web-side!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Designet er helt gnistrende, men forumet kunne ha fått samme fargeklatt som det nye designet. Og Hardware logoen oppe i hjørnet kunne ha vert litt større...syns topline reklamen blir litt stor i forhold :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå