Dabben93 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Min penis er litt skjev, du ser ikke noe til det når den er slapp men når den blir stiv så ser du at den ikke er helt rett! Er dette normalt? Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det e helt unormalt! Brekk den riktig vei når den er stiv! Men fra spøk til alvor, det er ikke noe unormalt, med mindre den har en 90 graders vinkel.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Min skjener også til høyre. Mistenker at den hadde skjenet til venstre, dersom jeg hadde vært venstrehendt. Har til per dags dato aldri hatt problemer med hverken sex eller runking, så ikke noe å være redd for. Helt normalt bla bla bla. Lenke til kommentar
Dabben93 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Men fra spøk til alvor, det er ikke noe unormalt, med mindre den har en 90 graders vinkel.. Takk:) Den er ikke det xD Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Helt normalt . Faktisk like normalt som å ha en penis som er helt rett . Leste en gang om at jenter /kvinnfolk foretrekker de skjeve , skal vist gi bedre nytelse. Om det er en myte eller smak og behag vet jeg ikke Lenke til kommentar
Dabben93 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Takk alle sammen:) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Helt normalt . Faktisk like normalt som å ha en penis som er helt rett . Leste en gang om at jenter /kvinnfolk foretrekker de skjeve , skal vist gi bedre nytelse. Om det er en myte eller smak og behag vet jeg ikke Dette gjelder vel de som står oppover, ikke rett frem (utover) fordi disse da lettere gnir seg nærmere klitoris under akten. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 So what? Har ikke noe å si, tror det er ganske vanlig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tror det kalles krummerik elns. Om den blir verre kan et bitte lite inngrep hvor de kutter noe greier bare gjøre så den blir rett igjen, den blir dog et lite hakk kortere . Lenke til kommentar
Gjest Guest_yo_* Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Den mest normale vinkelen på penis er at den svinger 30 grader mot venstre. Kilde: Vimenn Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 30 grader... 1/3 del av en rett vinkel... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 det sies at Bill Clintons penis er veldig skjev, og det hindret jo ikke han.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Min går litt til venstre Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 det sies at Bill Clintons penis er veldig skjev, og det hindret jo ikke han.. Men så ska det sies at han ikke ble valgt på grunn av penisen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå