flixern Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei. Etter å ha reinstallert pcen til Windows 7, så får jeg ikke til å spille spill. Har problemer med Skjermkortet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det står jeg har "Standard VGA Grapics Adapter", noe som gjør at jeg ikke får til å spille noen av spillene mine. Har vært inne på nvidia sin nettside hvor jeg får denne meldingen: Standard VGA-skjermkort -- The manufacturer of this system requires that you download the driver for your GPU from their support site. Hva gjør jeg o.0? Takk på forhånd;) Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 vis du vet hvilket skjermkort du har så laster du ned drivere til det fra produsentens nettside Lenke til kommentar
flixern Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 vis du vet hvilket skjermkort du har så laster du ned drivere til detfra produsentens nettside Slik jeg har forstått det så er skjermkortet blitt erstattet med Standard VGA Graphics Adapter etter jeg installerte Windows 7... Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så hvilken pc har du? så kan vi lettere hjelpe deg og finne drivere Lenke til kommentar
flixern Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Har en Acer Aspire 5920G. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799 velger du bare det du har så kommer driverene vet ikke om du har nvidia eller ati det burde stå på et klistremerke på pcen Endret 2. august 2009 av hov55 Lenke til kommentar
flixern Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799 velger du bare det du har så kommer driverene vet ikke om du har nvidia eller ati det burde stå på et klistremerke på pcen Men når jeg kommer til Driverne, så må jeg velge operativsystem... Det går ikke ann og velge Windows 7. Vil det ha noe å si? Og jeg har/hadde nvidia GeForce 8600m GS 256mb. Endret 2. august 2009 av flixern Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hvis du ikke finner Windows 7 så velger du Windows Vista. Vista-drivere fungerer utmerket på Windows 7. EDIT: Prøv denne. Endret 2. august 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 yup, Vista drivere fungerer i 99% av tilfellene helt greit med Windows 7 også. Win7 er jo egentlig ikke ute enda, så det er nok derfor mange produsenter enda ikke har lagt drivere tilgjengeig ut på sidene sine. -Stigma Lenke til kommentar
flixern Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Hvis du ikke finner Windows 7 så velger du Windows Vista. Vista-drivere fungerer utmerket på Windows 7. EDIT: Prøv denne. Takk. Lastet ned fra linken du sendte og nå har jeg samme Skjermkort som jeg hadde før jeg lastet inn Windows 7. Var veldig redd for at jeg skulle herpe hele pcen om jeg lastet ned noe slik, men det viste seg jo å funke helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå