Daddlemannen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei, vil begynne med å beklage, dersom dette innlegget er plassert i feil kategori. Jeg lurer på om det finnes noen rabatterte studentordninger for kollektivtilbudet i Hedmark (skal bo i Bergen). Jeg lurer på hva de gunstigste ordningene for tog (med NSB) og buss er innad i fylket. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Regner med "Hedmark" er en skriveleif.. Det koster 375 kroner for studentkort - bergen kommune som gjelder på alle Tide sine busser innenfor kommunen.. Utover dette må det kjøpes soner ( om du bor lengre ute ) - synes å huske 4 soner kostet ca. en hundrelapp mer.. Skal du ha kortet til skolestart, er tipset å være sinnsykt tidlig ute! I fjor var de tom for kort, og jeg brukte 200 ekstra på ordinære billetter den første uken.. :/ NSB gir som vanlig 25% rabatt på sine avganger.. Også mulig å kjøpe periodekort på visse strekninger, og så finnes det jo mye billetter til "minipris" ( om du skal reise langt ) Lenke til kommentar
Daddlemannen Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Hei! Det var en leif, ja. Tusen takk for informasjonen, det satte jeg pris på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå