Gå til innhold

bra byggekvalitet, ok batteritid, ikke for varm

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på Universitet snart, og da trenger jeg en bærbar pc. Den skal for det meste bare brukes til skolearbeid, dvs tekstebehandling. Jeg har stasjonær pc som jeg bruker til gaming og annet, så det er ikke et kriterie.

* Jeg vil at den skal være forholdsvis liten, 13" kanskje?

* Av god byggekvalitet.

* Forholdsvis god batteritid, 3 timer?

* Utvikler lite varme.

Resten er ikke så viktig, så lenge den ikke bruker 1 min på å starte openoffice, eller noe i den duren.

Jeg har tenkt litt på MSI wind, men er litt betenkt til at det ikke er noe cd-rom. Det kan hendet at jeg må installere noe programvare på pcen som bare fins på cd?

Jeg har inntrykk av at Lenovo lager gode pcer når det gjelder byggekvalitet og batteritid.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=478166 Kan dette være noe? Men det ser ut til at heller ikke Lenovoen har noen optisk enhet. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal begynne på Universitet snart, og da trenger jeg en bærbar pc. Den skal for det meste bare brukes til skolearbeid, dvs tekstebehandling. Jeg har stasjonær pc som jeg bruker til gaming og annet, så det er ikke et kriterie.

* Jeg vil at den skal være forholdsvis liten, 13" kanskje?

* Av god byggekvalitet.

* Forholdsvis god batteritid, 3 timer?

* Utvikler lite varme.

Resten er ikke så viktig, så lenge den ikke bruker 1 min på å starte openoffice, eller noe i den duren.

Jeg har tenkt litt på MSI wind, men er litt betenkt til at det ikke er noe cd-rom. Det kan hendet at jeg må installere noe programvare på pcen som bare fins på cd?

Jeg har inntrykk av at Lenovo lager gode pcer når det gjelder byggekvalitet og batteritid.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=478166 Kan dette være noe? Men det ser ut til at heller ikke Lenovoen har noen optisk enhet. :/

Jeg har MSI Wind, og den funker som en WIND! :D kjempe bra pc! Bare løp å kjøp!!1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...