Labdien Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei, trenger nytt headsett da mitt gamle i går ble ødelagt. Har tidligere hatt koss portapro og sennheiser px 100. Fornøyd med begge to egentlig, selv om jeg kanskje ble litt skuffet av bassen i sennheiser px 100. Begge to har vært gode nok for mitt bruk. Så det jeg derfor ser etter nå er egentlig noe lignende, i samme prisklasse, kan gjerne være akkurat de samme som jeg har hatt før for å si det sånn. Men det jeg lurte på er om det er kommet noen nye headsett i denne klassen, som kan konkurere med disse to? Både på pris og kvalitet. Kan også gjerne være lukkede headsett, men ikke over 600. Takk for alle råd;) HMSU Endret 2. august 2009 av HMSU Lenke til kommentar
jroestad Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg kan annbefale Creative HQ-1700 på det sterkeste, men jeg vet ikke hvor de selger dette. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Om du har muligheten til å dra til Sverige å kjøpe kan du få Sennheiser HD 485 til 600 SEK! Jeg ville klart ha valgt noen av Sennheiser's produkter i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) AKG 518 DJ AKG er ikke kjent for å ha mye bass, men er DJ-hodetelefonene annerledes? Trådstarter var skuffet over bassen i Sennheiser PX 100, så da tror jeg ikke AKG er helt det rette valget, med mindre han har muligheten til å bruke en god eq. Koss er jo kjent for bass, men jeg synes det er bedre med noe som ikke ødelegger hele lydbildet og heller har litt mindre bass, men det varierer jo fra person til person. EDIT: Sony MDR-XB500 kan kanskje være noe? De skal ha god bassgjengivelse og selv om de ikke er likke små og portable som dine tidligere headset, tror jeg det kan være et greit alternativ. http://www.hardware.no/artikler/nye_hodete..._fra_sony/68219 Skal du bruke headsetet sammen med en DAP/PMP? Endret 11. august 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 518 har bedre bass enn Porta Pro. Det er det paret med best bass i den prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå