myrk Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Prøvd meg på litt blomster. Sitter på an annen maskin nå en lap toppen jeg redigerte det på. Kan se ut som jeg har dratt litt hardt i saturation spaken her. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Litt mye fargemetning, ja. I tillegg forsvinner detaljene litt. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Syntes det egentlig var fint med de sterke fargene. Et rose(?)motiv gjort mer interessant! likte det godt, men er et par ting som trekker litt ned: -Midstillt (prøv det gyldene snitt) -Lite tekstur -For matt/uinteressant bakgrunn. Lenke til kommentar
myrk Skrevet 4. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 En rose ja Har prøvd meg på litt forskjellige "cropper" bl.a det gylne snitt. Problemet er som du nevnte at bakgrunnen er kjedelig. Så jeg endte opp med dette, men jeg får vel gi det et nytt forsøk. Takk for komentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå