jaadd Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bruker: jaadd Utfordring: Rullere på de objektivene jeg har Deltakernivå: Pingle Utstyr: D60, 18-55mm, 10-20mm, 50mm, 90mm macro, 70-300mm (rekkefølgen) Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Dag 2 Elvebreddens fargeklatter i Trondheim 18-55mm @ 55mm f/5.6 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Flotte farger! Liker hvordan alle står strøkent loddrett, bortsett fra det gamle slitne, som lener seg litt utover.. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Flotte farger og fint motiv. Tok samme bildet selv i går fra samme stedet, men tror ikke det ble like fint som ditt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Var ikke det samme motivet i en annen tråd her en dag? RandiA mener jeg å huske. La også merke til det huset som er så skjevt da. Selv refleksjonen til det huset skiller seg veldig ut, mørkt. Kanskje det er et ondt hus siden ingen vil pusse det opp? Nei, skal ikke tulle. Det var fine farger her, men mener å huske de var så fantastisk klare i det andre bildet jeg så, men det var sikker annerledes lys da. Den veldig mørkeblå elva og det blåe hjørnet i himmelen får meg til å tenke polfilter? Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Var temmelig skarpt lys, klokka var vel ikke langt unna tolv. Har økt en del kontrast, og litt fargemetning, men brukte ikke polariseringsfilter. Er sikkert etterbehandlinga som ikke er helt optimal. Veit jo sjeldent hva jeg egentlig driver med Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Mente ikke å si at det var dårlig. Ville bare høre om det var filter på. Det var pent med den mørkeblå elva. Kanskje ikke så pent med det mørke i hjørnet på himmelen men det er jo bare om man pirker. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fine farger. Hadde sikkert gjort seg i sepia også disse gamle naustene:-) Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Takk for kommentarer Dag 4 Nå har jeg latt sjokket fått sige inn, og har innsett at jeg har sett mitt trofaste Opel-vrak for siste gang. Bilen måtte jeg kvitte meg med da jeg skulle flytte til Trondheim, og jeg må nå se etter andre løsninger på problemet med det alltid tilstedeværende transportbehovet. Sykkelen er restaurert, og busskort skal kjøpes. Som en fattig trøst la jeg i dag merke til at bussen i alle fall er et sted hvor man... 10mm f/8 Lese og slappe av kan man for f*en gjøre hvor som helst.. Lenge leve personbilen! Evig død over studentgjelda! Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Dag 6 Dagens frokost. Ubehandla, i dobbel betydning 50mm f/2.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå