Gå til innhold

Augustfest 2009 - jaadd - objektivrullering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke det samme motivet i en annen tråd her en dag? RandiA mener jeg å huske. La også merke til det huset som er så skjevt da. Selv refleksjonen til det huset skiller seg veldig ut, mørkt. Kanskje det er et ondt hus siden ingen vil pusse det opp? Nei, skal ikke tulle. Det var fine farger her, men mener å huske de var så fantastisk klare i det andre bildet jeg så, men det var sikker annerledes lys da. Den veldig mørkeblå elva og det blåe hjørnet i himmelen får meg til å tenke polfilter?

Lenke til kommentar

Var temmelig skarpt lys, klokka var vel ikke langt unna tolv. Har økt en del kontrast, og litt fargemetning, men brukte ikke polariseringsfilter. Er sikkert etterbehandlinga som ikke er helt optimal. Veit jo sjeldent hva jeg egentlig driver med :p

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer :)

Dag 4

Nå har jeg latt sjokket fått sige inn, og har innsett at jeg har sett mitt trofaste Opel-vrak for siste gang. Bilen måtte jeg kvitte meg med da jeg skulle flytte til Trondheim, og jeg må nå se etter andre løsninger på problemet med det alltid tilstedeværende transportbehovet. Sykkelen er restaurert, og busskort skal kjøpes. Som en fattig trøst la jeg i dag merke til at bussen i alle fall er et sted hvor man...

post-181365-1249409947_thumb.jpg

10mm

f/8

Lese og slappe av kan man for f*en gjøre hvor som helst..

Lenge leve personbilen! Evig død over studentgjelda!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...