JuRomanRi Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 4-1-2-1-2 GK: P.Robinson HB: M.Richards VB: J.Lescott MS: L.King MS: B.Hangeland SDM: G.Barry SOM: L.Modric HM: A.Lennon VM: A.Young SS: C.Tevez SS: E.Adebayor Likte ikke denne: "Maks 3 fra hvert lag". Da må jeg jo klare meg uten Defoe og Palacios! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Lett å se hvem som heier på hvem. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 4-4-2 GK: Howard HB: M.Richards VB: Clichy MS: Toure MS: Hangeland SM: Fabregas SM: Mikel Arteta HM: Arshavin VM: A.Young SS: Tevez SS: Robinho Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 4-4-2 GK: Howard HB: M.Richards VB: Clichy MS: Toure MS: Hangeland SM: Fabregas SM: Mikel Arteta HM: Arshavin VM: A.Young SS: Tevez SS: Robinho Få inn J.Lescott i midtforsvaret og du er ikke langt unna det som må være fasiten. Dog litt dårlig balanse med Fabregas som mest defensive midtbanespiller. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tenkte faktisk på han, men det ble som dt ble hehe, Fab som defensiv midtbanespiller er litt tynt ja, men kanskje det hadde funka Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) GK: R. Green HB: M. Richards VB: G. Clichy MS: J. Lescott MS: M. Upson SM: F. Fabregas SM: G. Barry SM: L. Modric HV: Robinho VV: A. Young SS: R. Van Persie Keeperplassen var vanskeligst. Ønsket meg Adebayor på topp, men da stemte det ikke med tre fra hvert lag. PrettyBoy: Du har fire fra City. (Det er det vel for så vidt flere her som har også) Endret 7. august 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) 4-2-3-1 GK: James HB: Corluka VB: Bridge MS: King MS: Touré SM: Barry SM: Fabregas HM: Lennon OMS: Arshavin VM: Young SS: Van Persie edit: Endret til maks 3 fra hvert lag Endret 7. august 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Friedel Sagna - Hangeland - Jagielka - Clichy Fabregas - Barry - Modric Robinho - Adebayor - Ashley Young 4 - 3 - 3 er min favorittformasjon og det var med glede jeg satte opp dette laget som absolutt kunne slått ethvert annet lag på sin dag. Sagna og Clichy er et must på backene da laget mitt alltid ønsker å angripe. Midtbanen har jeg satt opp som Barcelona sin, der Fabregas spiller Xavi - rollen, Barry tar ankerrollen til Yaya Toure og Modric fungerer som Iniesta. Robinho "The King of Step-overs" er et naturlig valg på topp. Adebayor er selvskreven, og like så med Ashley Young. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 GK: Heurelho Gomes HB: Corluka VB: Clichy MS: Hangeland MS: Samba SM: Barry SM: Modric HM: Arshavin VM: Robinho SS: Tevez SS: Defoe Helt greit lag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvordan klarer du å ekskludere Fabregas? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvordan klarer du å ekskludere Fabregas? Synes ikke han er så fantastisk som alle skal ha det til, liker Barry og Modric som midtbanespillere, derfor Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde jeg vært Arsenal-supporter hadde jeg vært fly forbannet nå. De tre store? Det er latterlig, rett og slett. Du kan jo ta og sjekke topp 4-plasseringer til henholdsvis Liverpool og Arsenal de siste sesongene. Og du vil se at Liverpool var ute av topp 4 i 05. Forøvrig bra gjort av et lag som er blitt skjøvet ut av kulda av trådstarter, å nå CL-finale i 06, og semifinale i år. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde jeg vært Arsenal-supporter hadde jeg vært fly forbannet nå. De tre store? Det er latterlig, rett og slett. Du kan jo ta og sjekke topp 4-plasseringer til henholdsvis Liverpool og Arsenal de siste sesongene. Og du vil se at Liverpool var ute av topp 4 i 05. Forøvrig bra gjort av et lag som er blitt skjøvet ut av kulda av trådstarter, å nå CL-finale i 06, og semifinale i år. Sant det hehe, men kanskje trådstarter mente topp 3 fra ifjor?? Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen er bare bitre på oss, synes at det er latterlig av kjakan... Veldig åpenbart å se at han er liverpool supporter, liverpool liker å kalle det for topp3 slik at de får skjule hvor elendig de egentlig er. I PL er Arsenal faktisk blant de topp 3, ikke Liverpool. Dessuten vi kom til semi i både FA og CL, det er ikke dårlig det gitt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen er bare bitre på oss, synes at det er latterlig av kjakan... Veldig åpenbart å se at han er liverpool supporter, liverpool liker å kalle det for topp3 slik at de får skjule hvor elendig de egentlig er. I PL er Arsenal faktisk blant de topp 3, ikke Liverpool. Dessuten vi kom til semi i både FA og CL, det er ikke dårlig det gitt. Nei det er ikke dårlig, og Arsenal har jo vært på "topp" de siste ti sesongene også,. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 liverpool liker å kalle det for topp3 slik at de får skjule hvor elendig de egentlig er. Generalisering er gøy. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) GK: Shay Given HB: Julian Faubert VB: Leighton Baines MS: Matthew Upson MS: Richard Dunne SM: Cesc Fabregas SM: Scott Parker SM: Luca Modric RF: Theo Walcott SS: Jermain Defoe LF: Craig Bellamy Fekk litt lyst til å setja opp eit lag, eg og. Ville nok sett omtrent slik ut. EDIT: Mest misfornøgd med høgrebacken. Ville nok vurdert å bytta han. Endret 27. desember 2009 av afirm Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 GK: J. Hart HB: B. Sagna VB: L. Baines MS: B. Hangeland MS: K. Touré SM: F. Fabregas SM: N. DeJong HM: A.Arshavin VM: A.Young SS: R. Santa Cruz SS: G. Abonglahor Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) GK: Shay Given (Man City) HB: Vedran Corluka (Tottenham) VB: Leighton Baines (Everton) MS: Thomas Vermaelen (Arsenal) MS: Brede Hangeland (Fulham) SM: Cesc Fabregas (Arsenal) SM: Luka Modric (Tottenham) HM: Aaron Lennon (Tottenham) VM: James Milner (Aston Villa) SS: Carlton Cole (West Ham) SS: Robin Van Persie (Arsenal) Ganske tåpelig at det er lov med Arsenals spillere istedenfor Liverpool. Arsenal har flere klassespillere. Hadde vært litt morsommere å finne det beste laget uten topp 4 som det egentlig snakkes om. Fabregas og Van Persie hadde vært bankers uansett PL-lag spør du meg. Ellers er laget Tottenham heavy. Tipper det laget der ganske lett hadde vunnet PL faktisk. Endret 31. desember 2009 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå