Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skjekke opp jenter som usosial 16 åring?

Gjest Cokenøtt

Anbefalte innlegg

Gjest Cokenøtt

Hei!

Jeg har et lite problem. Jeg, og mine kompiser er til tider ganske, nei.. Veldig så usosiale!

De siste to ukene har vi hatt hard-kåre gaming på rommet mitt, alt fra Call of Duty, WoW og CS har vi spilt.

Uannset..

Jeg er litt shy. Dvs. jeg snakker med jenter jeg får kontakt med, selv om det kanskje ikke er så mange der jeg sitter..

Som sagt, jeg er 16 - Aldri hatt sex, aldri klint, aldri hatt dame.. say no more..

Skal ikke si at jeg lider så veldig, men jeg syntes at livet mitt begynner og bli litt.. Tomt.. Tungt.. og... Kjedelig!

Så jeg lurer rett og slett på hvordan jeg kan få meg en trivelig jente, venn av motsatt kjønn.. i alle fall noe.. Noe forandring i hverdagen..

Selv så syntes jeg ikke at jeg er noe serlig stygg.. Jeg er kanskje ikke høy, muskuløs, barsk osv. Men har et "military" look.. Sånn typical "the bachelor" look.. For å ta litt hart i...

Anyways! Noen som lever på samme måte som meg, bare at de har dame, eller i det hele tatt kontakt med en jente?

jeg begynner på videregående dette året så håper ting blir bedre..

Takk for alle som svarer, hvis noen svarer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres kanskje teit ut for en ung person som deg, men selvtillit er som oftest svare på det meste. Vær deg selv, prøv å ta litt initiativ.

Om livet ditt føles litt kjedelig og tomt er det fordi du sitter for mye på pcn. Du burde prøve å bli mer sosial, og komme deg vekk fra pcn uansett hvor kjipt det høres ut.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Ikke missforstå meg med den delen på pcen!

Jeg er ikke en slik feit unge med krøller og langt hår under nesen! By all means!

Jeg er på noen teenager parties en gang i blandt selv om det er litt for.. Tragisk syns jeg med tanke på at det fortsatt er gutter som blir full og må hem på rusbrus.

Men det virker nesten som at jentene ignorerer meg.. Kanskje fordi jeg ikke snakker med dem elns.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Joa!

Men jeg har jo ingen jente venner, jeg har jo ingen å snakke med! En kompis av meg hadde en på gang som hadde en veninne som jeg fikk god kontakt med. Men kompisen min, og hun andre sluttet og se hverandre og da sluttet venninnen å komme til ham, og vi mistet kontakten.

I 8. klasse hadde jeg god kontakt med en.. Men det er liksom det.. Det er ingen der ute!

Lenke til kommentar

Bygg opp ett nettverk. Skaff deg en venninne heng med henne så henne og hennes venner. Så blir du sammen med en av venninnene...

Start med å si "Hei" til en jente. Spør hvor hun kommer fra, hva hu driver med osv. Verre er det ikke.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...