Masterplan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Heisann! Mine Fatal1ty headset har sluttet å fungere og har da bestemt meg for å skaffe meg nytt headset. Skal bruke det hovedsak til gaming og har 1k til rådighet. Har ikke så veldig mye peilig på headset så jeg håper noen av dere kan komme med forslag Kom gjerne med ting som er positivt eller negativt Takk på forhånd Endret 2. august 2009 av Masterplan Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) ANBEFALER på det varmeste koss SB45 , behagelig hodebøyle, god lyd, og mic'en er god. skal du ha et headsett til gaming så er nok dette det du får mest ut av pengene, tror jeg betalte 399 for mitt på elkjøp, så prisen er det ingenting å si på Endret 2. august 2009 av toazty Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sennheiser PC 350. God lyd og god kvalitet. Dette headsetet burde vare i mange år. Lenke til kommentar
Masterplan Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Tror jeg kommer til å gå for Sennheiser 350 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå