nilsso Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ohoy! Jeg leter etter et program som har muligheten til å slå av lyd i enkelte programmer. Google har desverre sviktet meg og jeg lurer på om det er noen her som vet om noe lignende program? Takk. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Da anbefales et lite google-søkekurs Regner med at du har XP, siden Vista har denne funksjonen innebygd fra før. http://www.indievolume.com/index.php Edit: Mest sansynlig funker ikke Indievolume veldig bra, siden XP ikke er bygd for slik kontroll. Men du får gi feedback Endret 2. august 2009 av Largie Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hehe, googlesøker kurs er nok i boks. Vært innom programmet, men fungerte ikke på den måten at lyden ikke gikk ned. No surprise Endret 4. august 2009 av nilsso Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Det er ofte slik at lydfilene et program bruker ligger i mappen til programmet under C:\programfiler. Jeg har med hell bare slettet lydfilen fra programmer og det blir stille Endret: Gi tilbakemelding om det funker da... Endret 7. august 2009 av k-orm Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg finner ingen lyd-/audiofiler. Pleier de hete noe spesielt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå