Gå til innhold

Alienware M17x Gaming laptop

Anbefalte innlegg

Halloen :D

Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med denne maskinen, Jeg setter stor pris på alle som gir meg tilbakemeldinger på dette.

Er den verdt å kjøpe eller finnes det andre som er like bra til en litt mindre pris?

Prisen er ca 15-20k NOK.

Og for all del, om du føler for å slenge ut noen andre forslag til bærbar der gaming er fokus, så er det bare å hive seg på! :D

Takk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen erfaring med denne pc'en, men jeg har bare hørte godt om den. Det sies at den skal være den beste på sitt område (gaming) Men hvis du er ute etter en ordentlig gamer til lite penger så ville jeg nok kjøpt en stasjonær. For den er nok ikke verdt så mye, men somsagt har jeg bare hørt godt om den så det er opp til deg. :)

-iTzFraggin

Endret av iTzFraggin
Lenke til kommentar

Har dessverre ingen erfaringer med den. Men driver selv og ser etter ny bærbar pc (til gaming).

PS: Start prisen på M17x ligger vel på 20 000?

Og de jeg har sett på er Alienware M17x og Multicom Kunshan M980. Men for å få noe ut av dem så må man over 20 000.

De er begge to kraftige hvis du gidder å betale for det.

Men synes jeg får mer for Kunshan enn M17x. Nå er jeg ikke særlig fan av Intel Quad. Så Intel Duo men høyere klokking ser bedre ut i mine øyne. Har heller ikke tenkt å betale for SLI, ser ut som et GeForce GTX 280M 1GB kort vil være mer enn nok til å tilfredstille meg.

I M17x kan du jo få opptil 8gb DDR3 Ram. Mens Kunshan kan du bare få 4GB DDR (men M17x har jo 1333Mhz, mens Kushan har 1066hz). Men igjen tror jeg det er nok.

Hva har du tenkt på når det kommer til Quad/Duo, SLI og RAM? Har du noen tanker. Har ikke helt bestemt meg selv. Så er litt i tenke boksen :)

Kushan (sånn som jeg vil ha den) - ca 24 500 kr

M17x (sånn som jeg vil ha den) - ca 30 000

(begge to blir dyrere hvis jeg lager den sånn jeg VIL ha den. Men føler det blir dumt å bruke alt for mye penger)

Kushan

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....9;c:100560;fl:0

Lenke til kommentar

Jeg ser etter samme type laptop da jeg ikke har plass til en stasjonær (Fruen har laget kontoret mitt til barnerom..)

Ser at Sager har M980 til forhåndsbestilling nå i tidlig August, så har sendt mail til Multicom ang. leveringstid på denne, men har ennå ikke fått noe svar fra de...

Alienware tror jeg faktisk blir for dyr for hva den gir.

Men vi får se hva det blir til. Kjøpte Zepto sist, men var ikke helt fornøyd med varen. Mye feil med den over tid.

Endret av Narrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...