bananjens Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har kjøpt Ixus 400 og trenger nå større kort. Må ha minimum 128mb eller gjerne 256mb. Er det noen forskjell på kortene? tenker på kvalitet, lagringstid osv. Takker for svar Lenke til kommentar
eriker Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg er i samme situasjon selv - vurderer TwinMOS 512 MB fra Komplett til 1046 kr. eller ApacerPhotoStenoPro 512 MB fra PSdata til 1239. Noen som har noen erfaringer med noen av disse? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Apacherkortene funker ikke alltid på Nikon sine coolpixer, men TwinMOS funker bra på mitt CP5700. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan ikke se at tråden har fått et skikkelig svar, så jeg fortsetter selv om tråden er gammel.. (i steden for å lage en ny) Hva slags Compact Flash kort burde man kjøpe til f.eks. Canon Digital Ixus 400? Det er jo flere merker og betegnelser og ikke minst priser..; Sandisk 256MB Compact Flash Card 735,- Sandisk 256MB Compact Flash Card Ultra 879,- TwinMOS Compact Flash Card 256MB 682,- Det finnes også andre brikker på andre webshoper. Har det egentlig noe å si hva en velger? Hva anbefales? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Apacer Photo Steno Pro 256 MegaByte-kort, gikk dårlig i mitt Canon-kamera. Men vet ikke om det er et enkelt-tilfelle. Det fungerte fint i starten, men etterhvert ble enkelte bilder uleselige. Det ble verre og verre. Feil på minnekort.. Og til slutt: "Ingen bilder". Selv om brikken var nesten full. Har nå brukt Sandisk og Kingston, hittil med bare gode erfaringer. Stoler ekstra på Sandisk. Mvh Jan ove. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er også på jakt etter minnekort. Men vet ikke hvilken jeg bør velge til Canon 300D. På et SLR bør man ha litt raskere. Men på Eos 1D og D30 var et forskjellig som var best ut fra dette: http://www.dpreview.com/articles/mediacomp...are/default.asp Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 http://www.robgalbraith.com/ har også omtaler av CF-kort i CF Database; sist kom Transcend 45x godt ut, og selvfølgelig SanDisk sine dyre Ultra, Ultra II og Extreme... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Så da bør jeg vel ikke klage på at XD ikke hadde vanlig Sandisk 256MB på lager, og derfor sendte meg Sandisk 256MB Compact Flash Ultra II til samme pris..!? *fornøyd* Lenke til kommentar
Jove Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Så da bør jeg vel ikke klage på at XD ikke hadde vanlig Sandisk 256MB på lager, og derfor sendte meg Sandisk 256MB Compact Flash Ultra II til samme pris..!? *fornøyd* Du får la det gå for denne gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå