RandiA Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Var det noen som tok bilder på treffet Lørdag 1.August - eller ble det bare sosiale aktiviteter? Hvis noen fra gruppen skulle ha noe å vise frem, kom med det i denne tråden. På gruppebildet ble det litt mye motlys, for det var noen som ikke ville ha skygge i fjeset ..selve fotograferingen var et team-work. To personer til sluttet seg til gruppen da vi ankom Ni Muser. (PS: Hvis noen ikke vil "ligge ute" her, så si ifra, så blir bildet inndratt :!: ) RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Her er mine bilder fra treffet. Det er ikke så mange fra før lunsjen, men jeg ble værende i byen til 17:30, så jeg fikk med meg litt da også. Blomkål i alle farger: ...men jeg fikk ikke med den grønne utgaven. De hadde nemlig det også. Makro (nesten ikke croppet): Denne skriveleifen var på en haug med plakater rundt matfestivalområdet: Liggesykkel: Fargerikt: Her begynner bildene tatt etter lunsjen. Statuer på Nidarosdomen: Tidskrasj: Det var gratiskonsert med JaZZmaZZørene, et lokalt band som spiller jazz fra perioden 1915-1935. Nærbilde av klarinettspilleren: Blåserekka, bassisten og trommisen: Et par begynte å danse underveis i gratiskonserten: Pianisten: Over til Nordre gate. Kunstner som laget rålekre bilder med malingspraybokser. Neppe sunt, for det luktet avgasser lang vei: Et gateband som satt øverst i Nordre som virkelig underholdt: Trommespilleren i action: Jeg har et bilde av en eldre kar som ser ut som han kommer rett fra Kuba, som gliste godt mens han hørte på musikken, men det er vel litt i overkant hva man kan legge ut på nett, siden det bare er en privatperson som tilfeldigvis bare sto og lyttet, og ikke tiltrakk seg noe oppmerksomhet. Artig å prøve seg på litt gatefoto. Men balansen mellom privat og offentlig sfære er en hard balansegang, synes jeg. Endret 2. august 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
lessis Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vil på denne måten si takk for sist til alle som var sammen i Trondheim. Det er umulig at vi ikke legger ut bilder av de samme motivene. Hver dag i Matfesten ble det grillet en gris. En av flere som solgte ballonger. Denne var den mest kreative. Prisene på matfestivalen lå i det øvre skiktet. De gjorde alt for å selge. Hvem vil handle tørrfisk med disse prisene? I bakgrunnen hørtes middelaldermusikk. Jeg fant synderne Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Her kommer noen av mine, sper på med bra mye kultur/kirkearkitektur for å glede Chris da... :!: RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Massa fina bilder som vanligt! Det ser ut som att ni hade en fin tur. Artig att det ble med noen nye også. Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Håper jeg får anledning ved neste korsvei - så ut til å ha vært en fin tur. Lenke til kommentar
MLang Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Næ -- så fint gruppebildet ble da! Supert. Ratleto, lessis og RandiA -- lækkert. Dere andre da? Jeg hadde nytt kamera (yes! D90) så jeg knoter litt ennå, og var som vanlig litt for sosial til å huske å ta mange bilder... men her kommer et lite knippe. Gleder meg allerede til neste treff jeg -- Mette Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gratulerer med nytt kamera.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå