-Perry- Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har en sony STR-DB2000 og lurer på om jeg skal kjøpe meg et par Cerwin Vega ve-12 eller cls-10 høytalere,men vil forsterkeren min gi nok kraft til at det speller nogenlunde greit?Info om forsterkeren http://www.sony.no/product/hcs-home-cinema...=TechnicalSpecs Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tja, det kan godt hende at det spiller, men det hadde nok vært positivt om du kan bruke to kanaler til hver høyttaler. Du kan også vurdere et par klipsch, eller andre lettdrevne høyttalere, CV passer i grunn bare til festbruk i mine ører. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 hm,jeg er ute etter noen rimelige høytalere med trøkk i, blir vel endel fest og(A) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Klipsch KG 4.5 eller KG 5.5. Jeg tror Hifihuset på Nesbru har et par brukte stående. Der får du trøkk og moro på en helt annet måte enn CV. Prisen ligger vel på rundt 5-6k eller noe. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Blir nok desverre litt for dyrt, er bare 16 og maler litt nå, men tjener bare 6 tusen der, og vil ikke bruke alt på høytalere, dessuten er Nesbru litt langt unna for noen høytalere:/ Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Joda, ser den, de finnes andre steder også, jeg var innom der for noen dager siden og tittet litt rundt og så de. Du finner andre høyttalere innen din prisklasse som vil fungere veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå