Gå til innhold

Har tenkt å kjøpe meg en ny el-gitar og trenger litt hjelp

csgutt

Anbefalte innlegg

Gitar er en av de tingene du ikke bør kjøpe ved å lese andres anmeldelser, men men.
du syntes sikert jeg skal kjøpe en fender du :p btw skal jeg selvfølgelig teste den i butiken, jeg har jo ikke hatt annledning til å teste den enda siden det er helg osv :p Endret av csgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan også ta en titt på Swede-modellene til Hagstrøm. Fete gitarer som får massevis av skryt.
hmmm.. interesangt kanskje jeg skal gå for en hagstrøm super swede. dette blir vist litt vanskeligere enn jeg trodde :p Endret av csgutt
Lenke til kommentar

Tja. Er vel ikke så vanskelig. Du har fått tilbakemelding om at noen synes Epil BB er et kurant kjøp. Andre er ikke enige. Det svaret tror jeg vel du vil få på alle gitarer. Heldigvis er det ikke slik at alle liker den samme gitaren.

En har foreslått en Hagstrøm. Ikke noe dårlig forslag.

Poenget er at du må bestemme selv. Det er du som skal ha den, og det er du som skal like den. Da må du prøve, og vurdere om du synes den er verdt det butikken skal ha for den. Epiphone selger tusenvis av LP-er i året. Det at gitaren er elendig, faller på sin egen urimelighet. Det er en helt kurant gitar. Fortsatt lykke til.

Går du i en normal norsk musikkbutikk og legger sju tusen på bordet, så skal du få en meget kurant gitar. Gitarer i den prisklassen er bra alle sammen, det går kun på smak og behag hva som er riktig for deg.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...