Lami Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei Jeg har en E-ton Dxl Tornado 50, men har et lite problem. Som sikkert dere fleste vet, så når du tar på kickstarten og skal sparke, da sparker du vel ned mot fothvilen/bakken, ikke sant? Men på min ATV som jeg har kjøpt fra en annen som har kjøpt fra en annen, så er det sånn at når jeg tar på kickstarten (den stangen) så når jeg sparker ned, så går det ikke. Den har en sperre eller noe, men når jeg tar tak og drar den bakover, så går det! Men det går jo ikke. Jeg kan ikke bruke armen til å starte den heller, og da kommer den bare borti fothvileren på siden. Jeg lurer på om jeg har kickstart fra en annen ATV eller annen MC. Det virker veldig rart. Den riktige veien er bakover, men det kan ikke stemme. Sellom det er kinesisk så er det ikke riktig. Jeg kan ikke starte den med å dra den bakover med armen heller! Fant ikke så mye på nettet.. Men jeg har noen bilder.. bilde av kickstarten, merket som står på den boksen er Sanyco. Så ser dere her Den går kun bakover. Å prøve å sparke den nedover funker bare ikke. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Må være feilmontert. Ta av variatordekselet og sjekk at alt sitter rett. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Nei, tror ikke det er feilmontert. Men jeg lurer på om bakdekselet er fra en annen ATV siden hvis den skal gå bakover så kommer den bare borti. Hadde jeg hatt et bilde og sett hvordan andre hadde det så hadde det ikke vært noe problem. Fikk ikke tatt bilde av variatordekselet, men fant et på internett. Sånn er det ut. Når jeg drar bakover går det hjulet med de taggene opp mot den andre sperren. Jeg lurer på om denne delen: som er merket med rødt, om når den blir litt slitt at det kan ha noe å si. Men som sakt, så kan det være annen kickstarter. Hvis du ser manualen for Thunder AXL90/TXL90 og blar ned til side 27 av 30. Så ser du at det står ingenting på variatordekselet. På min så står det Sanyco. Endret 2. august 2009 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå