Super-Nisse Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei, har hørt at det lønner seg å kjøpe fra smartguy.no.... Viss jeg bestiller 4 gensere for rundt 2000 NOK, der, blir det mye lagt til i frakt og toll? Og hvordan er leveringstiden der? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Regner med at du mente at det ble totalt 2000,- ? Ilagt toll (10,7 % av varer og frakt) og mva (25 % av varer, frakt og toll) vil disse komme på den nette sum av 2970,91 NOK. Beregnet dette med Tollvesenets Importkalkulator og frakten på 125,- DKK regnet jeg om med XE.com - Currency Site (er ikke sikkert Smartguy bruker disse satsene though.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
HardToKillNot Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 I følge denne så blir dansk moms trukket fra i butikken. Lenke til kommentar
Sola1 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Smartguy.no har store problemer med retur av feilsendte varer. Jeg sendte tilbake en vare til dem i retur og det har gått nesten 1 måned men de nekter å ha mottatt den.Den er sendt med sporing og postens pakkesporing viser at de har mottatt den. Kjøp hos dem kan gå greit men hvis man må sende varen i retur kan man miste både kjøpesummen og porto. Lenke til kommentar
hannah82 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Smartguy.no har store problemer med retur av feilsendte varer. Jeg sendte tilbake en vare til dem i retur og det har gått nesten 1 måned men de nekter å ha mottatt den.Den er sendt med sporing og postens pakkesporing viser at de har mottatt den. Kjøp hos dem kan gå greit men hvis man må sende varen i retur kan man miste både kjøpesummen og porto. Støtter denne, har akkurat samme problemet selv med smartkids.no. Useriøst firma, kommer aldri til å handle der mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå