NoTrace Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 For guds skyld, ikke bruk venner til å spørre om slikt. Det er slik man gjør det i barnehagen og opp til og med 3. klasse på barneskolen. Jeg mener du skal kjøre på å gi henne kjedet. Selv om hun anser dere som venner vil hun nok ta det godt uansett. Har selv kjøpt "sommegave" til noen gode venninner av meg, og dem har aldri hatt noe problemer med det, som jeg vet om da. Virker jo som om dere har god kontakt, og at det muligens er noe på gang mellom dere, så kjør på sier nå jeg! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Spurte henne om hun hadde lyst til å være med på kino en dag. Hun svarte kanskje.. Hvordan skal jeg tolke det? Er det et fint tidspunkt å gi henne gaven jeg har kjøpt? Lenke til kommentar
Syler__pua Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Var i ferd med å skrive 90 000 "NEI!" etter hverandre, men skal spare meg Du må ikke finne på og gi et gullkjede til denne jenta med mindre hun er en svært god venn av deg, eller dere har noe på gang! Det vil bare virke mot sin hensikt, og klundre det til for deg. Var en som ga ett gullkjede til en jente han knapt kjente på barneskolen min, jenta stod i 5 minutter og sa hun ikke kunne ta det i mot, før hun tilslutt tok det gikk inn på toalettet, trakk ned kjedet og gikk og lo sammen med veninnene sine. Ting endrer seg nok lit etterhvert som de blir eldre, men grunnlaget bak handlingene er fortsatt det samme. Når du gir det til henne vil hun skjønne at du liker henne veldig godt, og dette skaper ofte bare problemer, all spenningen rundt dere blir borte, og det blir merkelig for dere begge, og spesielt henne når dere senere møtes. Ser at du har spurt om hun ville være med på kino, og det er kjempebra at du tar tak i det og prøver. Bare benytt alle muligheter du har til å snakke med henne framover, og vis deg fra din beste side så blir nok raskt "kanskje" gjort om til "ja" Ikke gi kjedet på kinoen, vent til dere er litt mer sikre på hverandre. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Takk Syler__pua.. Etter jeg har spurt henne om hun ville være med på kino logget hun av etter 10 min uten å si hadet :S Har jeg gått på en skikkelig blemme der? Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 At hun logget av uten å si hadet trenger ikke bety mer enn at hun lukket chattevinduet da det ikke lenger var liv i samtalen. Ingen vits i å bare skrive hadet hvis ingen har skrevet noe på f.eks. 10 min. At hun bare svarer kanskje til en kinoinvitasjon, når det var åpent klokkeslett og dato, er ikke noe positivt tegn. Selvfølgelig en mulighet at hun ikke har penger eller ikke liker å gå på kino.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg spurte spesifisert Fredag da.. Men senere skrev jeg hvis det ikke passet den dagen kunne vi ta det en annen dag.. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 og det var på den første hun svarte kanskje? isåfall sikkert ikkeno å tenke mer over. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Meg: Vil du være med på kino på fredag? Hun: Kanskje det kanskje Meg: Hvis det ikke passer den dagen kan vi ta det en annen dag? Da logget hun av.. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kanskje det kanskje smilefjes hadde jeg tolket som et ja hvertfall.. Men er vel kanskje bare meg Lenke til kommentar
Danko Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "Kanskje det kanskje" er sånn som jeg bruker å svare når jeg egentlig mener nei, men ikke har hjerte til å si nei rett ut. ;o Dog, hvis hun virkelig vil på kino med deg så spør hun deg sikkert ila. uka når kino'n begynner? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vet ikke om det er så godt tegn at vi ikke har snakket sammen siden jeg spurte henne i går jeg Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Da tar du kontakt og ser om hun svarer, evt. hvilket humør hun er i ovenfor deg. Lenke til kommentar
Lysegul Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dere analyserer så mye at man skulle tro dere var jenter. Send henne en sms, spør om hun vil være med på kino, som en date. Si at du liker henne. Jenter liker ikke gjetteleker så godt som dere ser ut til å tro. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvis jeg hadde fått et tilbud om en date fra en gutt jeg ikke enda anså som kjærestemateriale, pluss at han hadde sagt at han likte meg, hadde jeg a) blitt skremt vekk, eller b) blitt uinteressert. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg skulle få svar fra henne i morgen Hun visste ikke hva som skjedde.. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 "Jeg har kjøpt et gullkjede til deg, kan vi dra på kino?" høres bare ut som du prøver å kjøpe henne. Vent med kjedet til du ser hvordan ting utvikler seg videre Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 w0bni: Det hørtes veldig feil å si det ja.. Tror jeg venter litt med det gullkjedet jeg... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg skulle få svar fra henne i går ang kinoen, men hørte ikke en eneste lyd fra henne i går.. Snakker med henne på MSN og hun nevner ikke noe om hvorfor hun ikke sa i fra til meg i går eller noe som helst. For meg så føles det ut som et dårlig tegn, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Danko Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er ikke bare deg. Det er et dårlig tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå