Daffa Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Heisann.. Er av den gode gamle skolen med AMD 2500-3200+ Barton osv oc. Må bare si rett ut at jeg ikke skjønner en dritt av Intel cpuer :/ Har en Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz, Gigabyte GA-EP45-DS3L, P45, Socket-775 hk og Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 4GB KIT CL5 minne.. Noen som kan hjelpe meg med OC ? skjønner lite av dette hk sitt volt system:/ Å ja, har god kjøling og PSU På forhånd takk, håper på 3.6ghz ++ ;) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Intel systemer av nyere modell er egentlig mye enklere å overklokke enn det du er vandt til, så dette klarer du nok fint... I stedet for å skrive en hel guide fra scratch, så henviser jeg heller til mange gode guider som allerede eksisterer. Det er egentlig bare å google etter det (noe du burde ha gjort allerede), men her er noen forslag rett fra google: http://www.google.no/search?q=core+2+overc...lient=firefox-a -Stigma Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har selv en Q9400 og klarer glatt 3.6 Ghz. Så du skal klare lett å komme over 3.6 om du ikke har fått en sugen chip da, samt at du har ett godt hovedkort for klokking av 4-kjerner prosessorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå