Gå til innhold

Hjelp med WLAN til LAN

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mye peiling på trådløst nettverk (WLAN?) men jeg har altså leid meg en leilighet med internett igjennom trådløst nettverk. Derfor lurer jeg på om mulig/hvordan man kan gjøre om trådløst nettverk til kabel nettverk (LAN?)?

Dere tenker nå: "Er det ikke enklere å skaffe seg et trådløst nettverkskort?!" men problemet er at to store, fete skjermkort dekker alle PCI slot'ene på HK mitt :p + jeg vil ha muligheten til å koble til flere PC'er som mangler trådløst nettverkskort.

Håper dere forstår problemet mitt og har gode forslag på løsninger. Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke så mye peiling på trådløst nettverk (WLAN?) men jeg har altså leid meg en leilighet med internett igjennom trådløst nettverk. Derfor lurer jeg på om mulig/hvordan man kan gjøre om trådløst nettverk til kabel nettverk (LAN?)?

Dere tenker nå: "Er det ikke enklere å skaffe seg et trådløst nettverkskort?!" men problemet er at to store, fete skjermkort dekker alle PCI slot'ene på HK mitt :p + jeg vil ha muligheten til å koble til flere PC'er som mangler trådløst nettverkskort.

Håper dere forstår problemet mitt og har gode forslag på løsninger. Takker på forhånd

Tja, du kan jo trekke kabel hvis det ikke byr på for mange problemer.

Hvis ikke er det vel en mulighet og sette op en trådløs router til å ta imot signalet fra den første, for så å koble pc til den. (Såvit jeg vet må da den første routeren stå i bridge modus, Dette vil by på problemer for andre brukere....)

PS: Prøv å søk på google etter gode løsninger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...