The StigMeister Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har vært og kjøpt meg en elite med jasper hovedkort. 12,1A og 150w strømforsyning! Produsert 2009.6.4 men jeg klarer ikke og finne internminnet på 256 mb!?? hm Er det kun arcaden som har 256 mb internminne?? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har vært og kjøpt meg en elite med jasper hovedkort. 12,1A og 150w strømforsyning! Produsert 2009.6.4 men jeg klarer ikke og finne internminnet på 256 mb!?? hmEr det kun arcaden som har 256 mb internminne?? Det er ikke alle Jasper-hovedkortene som har 256MB internminne... Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Er da rart at ikke alle har det?? hm.. jaja.. begynte å tvile på om det var en jasper selvom alt det andre stemte.. men da vet jeg det Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er da rart at ikke alle har det?? hm.. jaja.. begynte å tvile på om det var en jasper selvom alt det andre stemte.. men da vet jeg det Hvorfor skulle det være rart? I starten ble det produsert endel Jasper-hovedkort uten internminne, disse ble bl.a. brukt i Pro-modeller, så fikk de 256MB internminne høsten 2008, og i sommer startet produksjon av Jasper-hovedkort med 512MB internminne. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Nå er jo ikke det et behov i elite modellen, men hva med arcade? Der trenger man jo minne.. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nå er jo ikke det et behov i elite modellen, men hva med arcade? Der trenger man jo minne.. Er vel derfor de kom med minnekortet før da? Lenke til kommentar
Parted Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er kun Arcade modellene som kommer med internt lagringsminne. Det er på en måte blitt den "ultimate" versjonen nå. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er kun Arcade modellene som kommer med internt lagringsminne. Det er på en måte blitt den "ultimate" versjonen nå. Er det ikke minnekort den kommer med? Er da ikke noe forskjell på selve maskinene? Eller tar jeg grundig feil nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De har kuttet ut minnekortet på Arcade-modellen, men de har bygd inn 256/512 MB internt i maskinen i stedet, slik som det er gjort på Wii. Trolig billigere for dem å gjøre slik. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De har kuttet ut minnekortet på Arcade-modellen, men de har bygd inn 256/512 MB internt i maskinen i stedet, slik som det er gjort på Wii. Trolig billigere for dem å gjøre slik. Ah, det ante jeg ikke! Burde jo bygget inn litt mer enn 512 MB da, 20 GB hadde vært bedre. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ah, det ante jeg ikke! Burde jo bygget inn litt mer enn 512 MB da, 20 GB hadde vært bedre. 20gb med internminne???? en standard pc idag har jo stort sett fra 4gb til 16gb, så tror neppe at xbox360 er en kandidat for slikt fantasiminne? Da blir jo minnet dobbelt så dyrt som xboxen. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nå er det snakk om lagringskapasitet her.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nå er det snakk om lagringskapasitet her.. det var nok ikke snakk om det, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Tråden handler jo om den innebygde lagringskapasiteten på 256 MB som finnes på Arcade-versjonen, selvsagt er det det vi snakker om. RAM har ikke noe med dette å gjøre. Endret 4. august 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Var en kar her inne på forumet som sa han hadde 256 mb minne på sin elite, noe jeg syns høres rart ut, da dere sier at det bare er arcaden som har det.. noe som da høres mest sansynlig ut da eliten med sine 120 gb ikke akkurat trenger internminnet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå