Manzazuu Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei! Er det ein lov som seier det er lov til å kjøre to på moped/scooter så lenge den som sitter på er under 10 år? Eller er det under 6 år? Har hørt snakk om dette tidligere, men med min kunnskap om lovdata.no klarer eg ikkje finne lova. Er det nokon som kunne vist meg ein link til denne i så fall? -Manzazuu Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Under 10 år Endret 1. august 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Manzazuu Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Under 10 år Kan du vise til dette på nokon som helst måte? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kan du vise til dette på nokon som helst måte? Forskrift om bruk av kjøretøy §3-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 2.I tillegg er følgende personbefordring tillatt dersom de tillatte vekter ikke overskrides og befordringen er betryggende: f)Ett barn under 10 år på tohjuls moped. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå