Gå til innhold

Acer Aspire7735/z/zg bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Heisann folkz!

Tenkte og bruke hele tusenfrydlønna mi på en ny bærbar pc!

Jeg tror jeg har funnet en kandidat, men er veldig usikker på noen forskjeller, og om det er noen som har noe erfaringer med den!

Pcen/e heter Acer Aspire 7735 (finnes også i 7735Z, og 7735ZG)!

Er det noen som har erfairing med noen av disse modellene? Noen som har noen tips til 17" pcer med samme specs, og samme prisklasse? (max 6000,-)

Håper på kjapt svar! (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har 7735zg :) den funker til fallout3 (medium settings) og den er perfekt til TF2, guildwars, wow er jeg ikke noe fan av så det har jeg ikke testet :) men tipper ja

Ok. Det var vel egentlig det svaret jeg trengte for å vurdere kjøp. Da blir det nok den modellen på meg også :thumbs::roll:

Lenke til kommentar
jeg har 7735zg :) den funker til fallout3 (medium settings) og den er perfekt til TF2, guildwars, wow er jeg ikke noe fan av så det har jeg ikke testet :) men tipper ja

Ok. Det var vel egentlig det svaret jeg trengte for å vurdere kjøp. Da blir det nok den modellen på meg også :thumbs::roll:

Gratulerer med ny pc :D

Lenke til kommentar

Takker på forhånd, må få penger først. De kommer nok om noen dager :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fått den nå :€)??

Lenke til kommentar
Vi er en liten gjeng her på forumet som har kjøpt Acer Aspire 7735G, og har problemer med tilsynelatende hardware feil som resulterer i meget frekvente restarts.

Har ingen erfaring med 7735 ZG.

Dette stemmer. Jeg måtte gi opp etter to forsøk med 7735G. Nytter ikke å bruke en PC som slår seg av på random. Ville aldri kunnet stole på den modellen igjen.

Om du vil lese mer om oss som har hatt problemer med 7735G så kikker du bare på forumet under Data for PCen fungerer ikke eller noe sånnt.

Jeg lette en stund til og endte opp med å kjøpe Toshiba 550D fra Elkjøp. Koster 6500.

Lenke til kommentar

Fått den nå :€)??

Nei, har ikke fått den... Gikk gjennom den nyeste avisen fra elkjøp og så tilfeldigvis den mye omtalte Aspire 7735G her på forumet... :ohmy: Så utfallet av det ble at jeg reiste til den nærmeste elkjøp-butikken og kjøpte den.. Hadde riktignok noen random shutdowns den første dagen, men med litt tålmodighet holdt jeg ut og oppdaterte til Vista SP2 for 4 dager siden. Har ikke hatt en eneste shutdown etter det. :D *bank i bordet*

Begrunnelsen for dette kjøpet var at prosessoren på 7735g er litt bedre enn 7735zg. Pluss at jeg sparte noen hundre kroner på å kjøpe den i butikk enn å kjøpe den på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...