Gå til innhold

Livet mitt har mening

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk jeg skal sette opp en side så dere kan bestille hår og kroppsvæsker fra meg.

jeg tenker hår vil gå for 1000kr pr. gr.

Blod selges for 2000kr pr. ml

Sæd siden dette kan gjøre at man kan lage flere super postere som meg, selges for 100 000kr pr. ml.

Dette er en, engang i livet sjangse for dere jenter, dere kan få deres egen little Gunfreak, med gener for angst og diabetes, ikke la denne sjangsen gå fra dere

Lenke til kommentar
Takk jeg skal sette opp en side så dere kan bestille hår og kroppsvæsker fra meg.

jeg tenker hår vil gå for 1000kr pr. gr.

Blod selges for 2000kr pr. ml

Sæd siden dette kan gjøre at man kan lage flere super postere som meg, selges for 100 000kr pr. ml.

Dette er en, engang i livet sjangse for dere jenter, dere kan få deres egen little Gunfreak, med gener for angst og diabetes, ikke la denne sjangsen gå fra dere

Genialt =)

Lenke til kommentar
hadde det vært mulig å bestille 10ml svette? helst fra under armhulene.. skal prøve å reprodusere lukten slik at jeg kan lage duftblokker :cool:

Siden jeg faktisk må gjøre fysisk arbeid for å svette noe som innebærer mye slit, vil jeg tror prisen på 10ml vil være utenfor det du kan skrape sammen av penger

Redusert pris på sæd om man hjelper til med å lage den?

Redusert viss du er jente, økt viss du er gutt

Lenke til kommentar
hadde det vært mulig å bestille 10ml svette? helst fra under armhulene.. skal prøve å reprodusere lukten slik at jeg kan lage duftblokker :cool:

Siden jeg faktisk må gjøre fysisk arbeid for å svette noe som innebærer mye slit, vil jeg tror prisen på 10ml vil være utenfor det du kan skrape sammen av penger

Redusert pris på sæd om man hjelper til med å lage den?

Redusert viss du er jente, økt viss du er gutt

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...