Gunfreak Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Har pasert 17 000 poster og som alle forumhorer baserer jeg mitt verde på antall poster. Endret 1. august 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har også passert 17 000 ! Uh, vent litt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 All hail the 1,7m long e-penis! Gratulerer! En dag skal jeg bli like stor som deg! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Takk jeg skal sette opp en side så dere kan bestille hår og kroppsvæsker fra meg. jeg tenker hår vil gå for 1000kr pr. gr. Blod selges for 2000kr pr. ml Sæd siden dette kan gjøre at man kan lage flere super postere som meg, selges for 100 000kr pr. ml. Dette er en, engang i livet sjangse for dere jenter, dere kan få deres egen little Gunfreak, med gener for angst og diabetes, ikke la denne sjangsen gå fra dere Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nice, nice.... 17000 tar nok ei god stund Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Takk jeg skal sette opp en side så dere kan bestille hår og kroppsvæsker fra meg. jeg tenker hår vil gå for 1000kr pr. gr. Blod selges for 2000kr pr. ml Sæd siden dette kan gjøre at man kan lage flere super postere som meg, selges for 100 000kr pr. ml. Dette er en, engang i livet sjangse for dere jenter, dere kan få deres egen little Gunfreak, med gener for angst og diabetes, ikke la denne sjangsen gå fra dere Genialt =) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) hadde det vært mulig å bestille 10ml svette? helst fra under armhulene.. skal prøve å reprodusere lukten slik at jeg kan lage duftblokker Endret 4. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Redusert pris på sæd om man hjelper til med å lage den? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 hadde det vært mulig å bestille 10ml svette? helst fra under armhulene.. skal prøve å reprodusere lukten slik at jeg kan lage duftblokker Siden jeg faktisk må gjøre fysisk arbeid for å svette noe som innebærer mye slit, vil jeg tror prisen på 10ml vil være utenfor det du kan skrape sammen av penger Redusert pris på sæd om man hjelper til med å lage den? Redusert viss du er jente, økt viss du er gutt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Pfft! Alle vet at det er OT-postene som teller, din snik! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Pfft! Alle vet at det er OT-postene som teller, din snik! Her er eg redd det er du som har misforstått Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Her er eg redd det er du som har misforstått Lars. Jeg har ikke misforstått Lars. Faktisk så har jeg ikke snakket med Lars siden jeg dro fra Wacken på søndag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 hadde det vært mulig å bestille 10ml svette? helst fra under armhulene.. skal prøve å reprodusere lukten slik at jeg kan lage duftblokker Siden jeg faktisk må gjøre fysisk arbeid for å svette noe som innebærer mye slit, vil jeg tror prisen på 10ml vil være utenfor det du kan skrape sammen av penger Redusert pris på sæd om man hjelper til med å lage den? Redusert viss du er jente, økt viss du er gutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå