Gå til innhold

Prosjekt; Shape up

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en 17 år gammel gutt som etter en lang periode med ikke så alt for mye trening er på utkikk etter å komme i bedre form. Jeg har prøvd flere ganger, men det jeg sliter med er det å vite hva jeg skal gjøre videre og hvordan kostholdet mitt skal legges opp slik at jeg holder oppe forbrenningen og ikke minst hva jeg skal spise.

Jeg har naturlig har jeg en veldig atletisk kropp som kanskje har sett bedre ut enn den gjør nå, men dette har jeg tenkt å gjøre noe med. Jeg sluttet på fotball da jeg fikk kneskade og har det siste året brukt mye tid på det sosiale og liten tid har gått til trening.

Derfor er jeg på utkikk etter en person som vet mye om trening og har litt tid som han/hun kan bruke på å sette opp et effektivt treningsprogram og et kosthold som det er veldig konkret. Fordi det jeg har savnet tidligere er å vite konkret hva jeg skal gjøre! Også helst få litt tider når på døgnet jeg skal spise for å holde forbrenningen høyt oppe! Og bestemme hvilke dager jeg skal trene osv. Dette prosjektet er jeg villig til å bruke ganske mye penger på og som et takk for innsatsen til den personen som ofrer litt tid på min vegne samt litt oppfølging (Litt som en personlig trener) blir det en månedslønn på 150-200 kroner.

Med andre ord 100 kroner den 15'nde og 30'de hver måned.

Jeg har tilgang på et treningssenter som min far eier så treningsutstyret har jeg i orden!

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor alvorlig er kneskaden? jumper knee eller?

Kan ikke faren din mekke deg hjelp med trening siden han eier et treningstudio?

Forstår ikke helt hva målet ditt er med treningen, bli kvitt fettet på magen eller få større muskler?

Skriv opp hvordan kostholdet ditt ser ut for en dag/uke. lettere å få innblikk i hva som kan endres da.

Lenke til kommentar

Kneskaden er ikke avgjørende den dag i dag, det er mer avgjørende i form av at jeg måtte avslutte med fotball.

Min far er kun en investor og har nada han skulle sagt om trening, anyways. Mitt mål med treningen er å få bort litt fett fra lårene og livet, magen er så å si fettfri, eneste plassen jeg har fett er på lårene og det ser litt merkelig ut (:p)

En typisk dag med mat; To knekke brød med brunost til frokost, til lunch pleier jeg å spise en baguett med diverse middag har vi ofte fisk og min mor serverer som oftest sunn mat. Kveldsmat derimot blir det heller dårlig med? Er det vits med det i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...