tjalla Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Har et headset som er rundt 3-4 måneder gammelt, men som i dag har sluttet å fungere. Dvs, den venstre koppen er blitt stum. Det er vel en klar reklamasjonsrett jeg har - problemet er at jeg ikke har noen fysisk kvittering, ei førte jeg navnet mitt opp imot kvitteringen. Er det noe håp for meg da? Håper på kyndige svar. Innehar Elkjøp en database over alle kjøp eller kun kjøp hvor navn ble inkludert? Endret 1. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Alt er lagra, bare dra til elkjøp å spør, så kan de spore opp kvitteringa ved hjelp av navnet ditt Lenke til kommentar
Loko Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Siden du ikke har en fysisk kvittering å vise til, ei heller registrerte du salget på navn, da kan det for bli vanskelig å finne fram kvitteringen din i datasystemet til elkjøp. Annet håp du har er om du kan sannsynliggjøre at du har kjøpt den der. DVS utskrift fra banken på transaksjonen etc. Kan dog være litt værre å sansynliggjøre det siden små transaksjoner kan være uendelig mange ting. BTW-...det er du som kunde som er ansvarlig for å ta vare på kvitteringer etc. Endret 1. august 2009 av Loko Lenke til kommentar
Woods Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvis ikke kan du jo kontakte produsent eller importør. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Der jeg jobbet, så hjalp det ikke med bank utskrift, og vanlig små varer ble ikke registret med navn og slikt... så hadde du ikke kasse lappen da, så var du fucked, uansett hvor mye du blåste deg opp eller prøvde å få til noe... Men vet ikke hvordan Elkjøp har det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Sto og fjasa med personalet i en halvtime før vi kom fram til at jeg ikke hadde betalt med kort, dermed var det umulig å finne en kvittering i datasystemet. Headsettet er forøvrig lodda på nytt og i orden. Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Derfor jeg alltid spør etter kvittering. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Kvittering er en sak, men det var det å spare på dem. Ingen lett sak for min del. Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kvittering er en sak, men det var det å spare på dem. Ingen lett sak for min del. Hvorfor skal det være så vanskelig? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Personlig er det vanskelig fordi jeg alltid legger dem en lur plass og glemmer av hvor etter en stund, eller at det regelrett bare blir rotet bort i en skuff eller noe. Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Personlig er det vanskelig fordi jeg alltid legger dem en lur plass og glemmer av hvor etter en stund, eller at det regelrett bare blir rotet bort i en skuff eller noe. Ta bilde, legg alle kvitteringene i en mappe og legg de på Facebook der alle kan se de Seriøst, å ta bilde av kvitteringene er ikke dumt, gjør det selv for mange kvitteringer falmer mye.... Endret 18. september 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Woods Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Eller bare be dem registere det med navn, så slipper du å stresse hvis du mister den.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Eller bare be dem registere det med navn, så slipper du å stresse hvis du mister den.. Vel det er vel ikke alle butikker som tilbyr akkurat dette.... dog de fleste. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) glem det. Leste feil.. Endret 22. september 2009 av husgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå