Gå til innhold

GTA IV(lovlig kopi) problem med SecuROM

Anbefalte innlegg

Mendemizo

Heisann!

Jeg kjøpte meg GTA IV(4) for rundt 3 dager siden hos cdon.com. Fikk det idag, installerte spillet fint og aktiverte kopien min. Så kommer jeg til at jeg skal prøve spillet, velger "Play" inne i RSSC venter litt, så komme denne meldingen opp:

Please insert the original disc instead of a backup (1000).

Please have a look at www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000 for further, more detailed information.

Jeg gikk gjennom den step-by-step-guiden, men dette til ingen nytte.

Har noen hatt samme problem? Jeg har googlet en del og fant ut at SecuRoM kom med en hotfix-exe-fil, men denne hjalp heller ikke stort.

Mendemizo

PS: Dere som nå kommer til å si "Kjøp spillet" osv. kan gi faen i å poste. :yes:

Endret av Mendemizo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mendemizo

Heisann!

Jeg kjøpte meg GTA IV(4) for rundt 3 dager siden hos cdon.com. Fikk det idag, installerte spillet fint og aktiverte kopien min. Så kommer jeg til at jeg skal prøve spillet, velger "Play" inne i RSSC venter litt, så komme denne meldingen opp:

Please insert the original disc instead of a backup (1000).

Please have a look at www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000 for further, more detailed information.

Jeg gikk gjennom den step-by-step-guiden, men dette til ingen nytte.

Har noen hatt samme problem? Jeg har googlet en del og fant ut at SecuRoM kom med en hotfix-exe-fil, men denne hjalp heller ikke stort.

Mendemizo

PS: Dere som nå kommer til å si "Kjøp spillet" osv. kan gi faen i å poste. :yes:

Har du prøvet å laste ned en crack da? Det kan ødelegge mye isåfall.

Har du noe iso loader åpen? Slik som daemon tools, poweriso etc? Isåfall lukk disse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...