Mendemizo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Mendemizo Heisann! Jeg kjøpte meg GTA IV(4) for rundt 3 dager siden hos cdon.com. Fikk det idag, installerte spillet fint og aktiverte kopien min. Så kommer jeg til at jeg skal prøve spillet, velger "Play" inne i RSSC venter litt, så komme denne meldingen opp: Please insert the original disc instead of a backup (1000).Please have a look at www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000 for further, more detailed information. Jeg gikk gjennom den step-by-step-guiden, men dette til ingen nytte. Har noen hatt samme problem? Jeg har googlet en del og fant ut at SecuRoM kom med en hotfix-exe-fil, men denne hjalp heller ikke stort. Mendemizo PS: Dere som nå kommer til å si "Kjøp spillet" osv. kan gi faen i å poste. Endret 1. august 2009 av Mendemizo Lenke til kommentar
melvh Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 MendemizoHeisann! Jeg kjøpte meg GTA IV(4) for rundt 3 dager siden hos cdon.com. Fikk det idag, installerte spillet fint og aktiverte kopien min. Så kommer jeg til at jeg skal prøve spillet, velger "Play" inne i RSSC venter litt, så komme denne meldingen opp: Please insert the original disc instead of a backup (1000).Please have a look at www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000 for further, more detailed information. Jeg gikk gjennom den step-by-step-guiden, men dette til ingen nytte. Har noen hatt samme problem? Jeg har googlet en del og fant ut at SecuRoM kom med en hotfix-exe-fil, men denne hjalp heller ikke stort. Mendemizo PS: Dere som nå kommer til å si "Kjøp spillet" osv. kan gi faen i å poste. Har du prøvet å laste ned en crack da? Det kan ødelegge mye isåfall. Har du noe iso loader åpen? Slik som daemon tools, poweriso etc? Isåfall lukk disse. Lenke til kommentar
Mendemizo Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Nei, jeg har ikke brukt noen crack. Daemon Tools er eneste "isoloader" jeg har, men denne er lukket. Har vært i kontakt med SecuROM, de ba meg laste ned en ny launcher, men akkurat samme problemet med denne. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 kjøp spillet Gøy og irritere trådstarter eller? ja, men uannset det er ikke noe slikt som en "lovlig kopi"! da ville spillet fungert som det skal! Lenke til kommentar
melvh Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Husker det var masse tull med en sånn sikkerkopi greier før, som føkka alt opp software etc. Husker ikke hva det het men, noe magic greier? nei.. Folk ble ihvertfall pissed, mener Gothic 3 hadde den sperren også Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 kjøp spillet Gøy og irritere trådstarter eller? ja, men uannset det er ikke noe slikt som en "lovlig kopi"! da ville spillet fungert som det skal! Tro det eller ei, men det finnes faktisk feil med ting som er kjøpt lovlig Lenke til kommentar
melvh Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Var Starforce det het tror jeg. Ufattelig plagsom software Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hadde dette problemet for litt siden. Hjalp for meg å laste ned den nyeste patchen. Du kan jo se om det hjelper for deg også Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hadde dette problemet for litt siden. Hjalp for meg å laste ned den nyeste patchen. Du kan jo se om det hjelper for deg også jeg ville ha følgt dette tipset:) her er linken til den nyeste patchen: http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå