Ray005 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Har tatt masse bra bilder i dag. Huff, klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg skal legge ut. Kan jeg legge ut flere enn ett?? Bildet kommer snart uansett =D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har tatt masse bra bilder i dag. Huff, klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg skal legge ut. Kan jeg legge ut flere enn ett?? Bildet kommer snart uansett =D Ett om dagen desverre. Men du kan jo legge ut et par i august bildetråden. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 ..Eller i Bildekritikken, hvis du er spesielt fornøyd med det.. Ellers tenkte jeg mer på "fjæra" oppe i vektskåla, som belaster vekten.. (hihi) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ellers tenkte jeg mer på "fjæra" oppe i vektskåla, som belaster vekten.. (hihi) Minner meg om coveret til danske High-Fidelity den gangen de testet ut det første forsterkersettet til Electrocompaniet (dette var på 70 tallet ...) Tom Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) [quote name='Trondster' date='06/08-2009 : 14:32' post='14164137') Ellers tenkte jeg mer på "fjæra" oppe i vektskåla, som belaster vekten.. (hihi) Hehe =D My mistake. Nå kommer neste bildet. Dette er det første bildet som jeg virkelig helst ville lagt ut i farger. Svart-hvitt ble litt kjedelig. Det eneste som er gjort med bildet, er konverteringen til S/H. Bildets Tittel er: Fruit on Water Edit: Kan ikke dy meg fra legge orginal bilde ut her, ikke med i utfordring, have mercy =D Endret 6. august 2009 av Ray005 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Heh - så ut som om det var photoshoppet vanntekstur/forvridninger på siden, før jeg så hva det var.. Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Dagens bilde kommer nå =D Fikk ikke så mye inspirasjon idag, så måtte bare gjøre noe enkelt, men jaja. Takk for alle komentarer og kritikk(ler fortsatt av den "fjærbelstede" vekten). Runder nå min første uke som ufordringsdeltaker og har over all forventning fått lagt ut et bilde hver dag hittil. Bildets tittel er: Ett Lite Dilemma Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Noen som forresten vet om et billig og bra objektiv til canon, helst med bildestabilisering! Ville vært hyggelig om noen litt bedre enn meg selv kunne gitt noen tips =D Helst under 2500kr, vet at det er lite, men vil ikke bruke så mye ennå. Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Da kommer neste bildet. Kanskje ikke så fornæyd med dette, har mistet litt inspirasjonen. Tittelen er inspirert av kanskje verdens dårligste serie med nesten samme navn. Bildets tittel er: En Fotball Iblant Oss Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ett Lite Dilemma Artig tolkning. Midtstilling fungerer her. Når det gjelder rimelige objektiv, så kan EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS være lurt å se på. Tom Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Da kommer dagens bilde, fikk ikke tatt bilde igår, desverre. Men er jo uansett bare pingle. Er som jeg tidligere har sagt, kommet litt på latsiden, men prøver å ta så ofte jeg kan. Bildets tittel er: Liten og hjelpesløs Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Da kommer dagens bilde, glemte å legge ut bilde igår... Bilde idag er litt kjedelig men jaja. Bildets Tittel er: Brusende Bølger Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Veldig kult bilde, syntes kanskje det hvite var litt vel hvitt. Men ikke sånn at det gjorde noe egentlig... nei klarer ikke å bestemme meg. Kanskje ikke Likte veldig godt den vannsøylen på høyre side, den var kul. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Da kommer neste bildet. Kanskje ikke så fornæyd med dette, har mistet litt inspirasjonen.Tittelen er inspirert av kanskje verdens dårligste serie med nesten samme navn. Bildets tittel er: En Fotball Iblant Oss Dette likte jeg bare kjempe godt!! Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Da kommer dagens bilde, veldig sent =P Tok bilde når jeg gikk en tur i fjæra. Bildets tittel er: Skuret Ved Havet Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Da va det neste bilde i rekka. Er litt usikker på dette bildet men, decide yourself Bildets tittel er: Fields Of Freedom Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Da kommer dagens bilde. Idag kastet vi gammelpoteten og tok likegodt et bilde av selve øyeblikket poteten ble kastet ut av sekken og ut i villmarken. Bildets tittel er: GammelPotet Alternativt Gammelpoteten 2 Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Liker kjempe godt bildene dine, det siste syntes jeg kanskje ble litt rotete, følte det var vanskelig å la blikk hvile på bildet Eller kanskje ikke, nei, vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Skuret ved havet har store utbrente flater, men med skyggen av fjell i bakgrunnen synes jeg det fungerer glimrende, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå