EyeLid Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Halvannen dag etter var den hos meg, førsteinntrykket er så langt bra. Setter VELDIG pris på at 3810T har tilnærmet lik tastaturlayout som TravelMate 6293 (og dels TM382). MEN, er det fler enn meg som har fått maskin med svensk/dansk/norsk tasteløsning for ÆØÅ? Det er grønne og røde bokstaver der, ser ikke ut. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Min 3810T har vanlig norsk tastatur med kun hvite bokstaver. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Til info så har Lefdal 3810TZ til 4795,-. Snart kommer TimelineX-serien til kongriket vårt. Sikker greit å vite for de som vurderer Timeline-serien. Serien består forsåvidt av følgende 1830T/3820T/4820T/5820T Jeg skal i hvert fall ha denne, eller kanskje 14"(?) Anmeldelse med film AS TimelineX 3820T Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hei, Har hatt en 3810 siden august i fjor, og er fortsatt godt fornøyd. Vurderer nå muligheten for å sette inn en SSD disk for å øke ytelsen og batteritiden. Noen som har noen erfaring med det på denne maskinen? Takk Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 En SSD disk vil øke ytelsen betraktlig, men ikke bidra så mye på batteritiden. Det skyldes at 2,5" harddisker, som er standarden for bærbare, i utgangspunktet trekker veldig lite strøm. Så selv om en SSD prosentvis kun vil trekke en liten andel av dette igjen, vil det totale energiforbruket ikke gå ned noe særlig. Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tips om feilsøking da jeg har mistet lyden av høytallerne på min 3810TZ. Jeg har lyd i hodetelefonene. Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har hatt denne pcen i ett og et halvt år nå, og synes egentlig den er ganske treg. Det lagger f.eks mye når jeg scroller i firefox på sider som inneholder flash. Blir ofte nødt til å bruke scrollbaren på siden, da det bare blir kaos når jeg bruke scrollehjulet på musa. Har oppgradert til Windows 7 i august, dette hjalp en del. Spilling går ikke ann, men dette var jeg klar over da jeg kjøpte den da den ikke har noe dedikert skjermkort. Er det normalt at den skal være så treg? Ellers veldig fornøyd med batteritid, skjerm og vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå