bae Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 På Min Datamaskin står det listet 3 CD-rom enheter.Jeg har en DVD-Rom og en CD-brenner,det er greit,men jaggu meg står det oppført enda en.Det virker som om dette gjør maskinen tregere.Noen som vet hvordan man fjerner dette tullet? Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 boot inn i safe mode gå på device manager og slett overflødige maskinvarepunkter. ( du finner nok flere enn cd romen ) Du har tilfeldigvis ikke installert Daemon-tools? da får du en ekstra cd-rom.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Nyere Nero kan gjøre sånt også... Pluss at Win2kPro finner Linux-partisjoner, uten å kunne lese dem.... Bare JOBBE med dem, for å prøve å få noe heftig info fra dem, liksom... Lenke til kommentar
bae Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Nyere Nero ja.Der har vi det.I safe mode går det dog ikke an å slette denne posten.Hva gjør man da? Takk for svar forresten Lenke til kommentar
freddy Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hadde et liknende problem. Det forsvant etter at jeg kjøpte en orginal CD med NERO som jeg la inn, i stedet for en crack. Investeringen på litt over 100 kroner på komplett betalte seg mange ganger. Har dere forøvrig tenkt litt over navnet - Nero burning rom - er det tilfeldig eller har noen humorister lagd navnet med tanke på Keiser Nero som brant ned Roma og la skylden på de kristne? Lenke til kommentar
bae Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har faktisk "the genuine article" ikke crack.Når det gjelder navnbruken til Nero,så er det vel slik at alt det lukter krutt av er god reklame uansett forhistorie.Jeg så en gang en maskin konstruert før å plukke gress opp gress fra bakken og inn i en stålboks som hadde navnet " Mengele " Fy **** Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hva med å laste ned demoen og skrive inn serial'en?? Det gjorde jeg... Jeg her ikke no' problemer med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå