myrk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei Får vel prøve meg her inne jeg også. Er fersk fotograf og fersk photoshopper så slakt meg gjerne, men gjør det humant Noen som kunne vert gjort bedre? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Likte bildet veldig godt Nydelig bokeh! Synd med skyggen av gatelys-wiren... (Hadde en klassekamerat som het Bendik som bodde i Zetlitzgate for MANGE år siden ) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Voldsomt uskarp bakgrunn til f/10 å være.. Det er vel ikke "redigert" slik? Synes det ble veldig distraherende.. Lenke til kommentar
myrk Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Voldsomt uskarp bakgrunn til f/10 å være.. Det er vel ikke "redigert" slik? Synes det ble veldig distraherende.. Takk for komentarer. Er nok redigert slik ja, men du har nok et poeng, burde vel kansje dra litt mindre i spakene. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Møhlenpris? I så fall rett utanfor døra mi! Lenke til kommentar
myrk Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Møhlenpris? I så fall rett utanfor døra mi! Møhlenpris ja Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Flott bilde med nydelig farge. Synd med den rotete bakgrunnen ja. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Flott bilde med nydelig farge. Synd med den rotete bakgrunnen ja. Forstår ikke kommentarene om rotet bakgrunn! Hadde bakgrunnen vært like skarp som forgrunn/hovedmotiv, da hadde det vært rotete! Man sørger for uskarp bakgrunn for å få fokus på motivet. (at det her er gjort i PS betyr ingenting i seg selv) Det som er viktig er vel å få bokeh'en myk og jevn. Her er jo den som smør Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Flott bilde med nydelig farge. Synd med den rotete bakgrunnen ja. Forstår ikke kommentarene om rotet bakgrunn! Hadde bakgrunnen vært like skarp som forgrunn/hovedmotiv, da hadde det vært rotete! Man sørger for uskarp bakgrunn for å få fokus på motivet. (at det her er gjort i PS betyr ingenting i seg selv) Det som er viktig er vel å få bokeh'en myk og jevn. Her er jo den som smør +1 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 " - 1 " "Faket" uskarphet ser unaturlig ut. Legg blant annet merke til overgangen mellom huset og bakgrunnen. Tommelom har litt rett, det er en noe rotete bakgrunn, men ikke det værste jeg har sett. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Neida, ikke noe dårlig bakgrunn. Jeg synes bare slike motiver tar seg bedre ut med en ensartet bakgrunn i kontrast til, i dette tilfellet, gulfargen. Lenke til kommentar
myrk Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Takk for alle komentarer. Diskusjonen går mye på bakgrunnen merker jeg, og det er godt å se at det er forskjellige meninger ute å går. Jeg tar meg selv i å bli litt enig med dere alle, men jeg synes bildet blir best med litt uskarp bakgrunn, men her har jeg vel kansje dratt litt hardere i spakene en nødvending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå