Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veldig forvirret, hvordan ville dere tenkt?

Gjest Guest_Huff_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Huff_*

Hei.

Ble sammen med en jente for 5 mnd siden, vi er samme alder, hun er 20, og jeg er snart 21.

Har egentlig vært et helt utrolig godt forhold, vi har begge vært skikkelig lykkelige.

Og jeg som vanlig har alltid vært snill (noe som jeg har funnet ut suger).

Har vist henne at jeg stoler på henne, og at hun kan fortelle meg alt, hvis det var noe.

Mener tross alt at det å stole på hverandre er en av fundamentene til et godt forhold.

Hvordan hadde dere tolket følgende:

1. Hun sa at hun skulle flytte ned til Bergen fra Troms. Hun sa også at hun skulle finne seg en lærlingeplass der slik at vi kan være sammen, og slippe å være gjennom et langdistanseforhold på 1 år!

Fant senere ut at hun allerede hadde akseptert en lærlingeplass i Nord-Norge dagen før vi ble sammen.

Så føler at jeg levde en Livsløgn helt frem til nå. Der hun holdt det skjult for meg at hun skulle dra. Føler meg litt brukt.

2. Hun har løyet ekstremt mye når det kommer til små ting, og da starter jo selvsagt jeg å lure.

Var en gang hun tok telefonen da vi satt og spiste, hun pratet med noen, og jeg hørte utrolig klart at dette var en gutt oppi samme alderen som oss, så også når telefonen ringte at det var en kar som het Thomas som ringte.

Når samtalen var ferdig så spurte jeg, "hvem var det som ringte?" så sa hun at det var en venninne som heter Lise.

Jeg konfronterte henne med å si hva jeg hadde fått meg meg (stemmen, navnet i displayet) men hun ble bare helt stille, og sa at det egentlig var søskenebarnet hennes på 12 år. (fant senere ut at hun ikke har noen søskenbarn på 12, men en kar på 18 som ikke er i familie med henne)

Konfronterte hun med alt jeg viste, og sa at han var da pokker ikke 12 år gammel.

Begrunnelsen for løgnen var det at hun var redd for at jeg skulle bli sjalu, jeg hadde selv sagt til hu at hun kunne fortelle meg ALT, og jeg viste at selv om at hun pratet med andre gutter, så var hun faktisk SAMMEN med meg.

Likevel løy hun om dette. Selv vet jeg at jeg har vært ekstremt ærlig overfor henne, og sa til hun flere ganger at "det som har skjedd tidligere i livet ditt, er fortid, ikke nåtid, har absolutt ingenting å si" og etter dette så startet jeg å miste følelsen av å stole på henne.

Spurte om det faktisk var noe mellom de to, og hun brånekter for.

3. Hun sa at lærlingetiden i Nord-Norge bare ville være 1 år, fant senere ut at hun skulle være der to år.

Jeg er ekstremt glad for at jeg fant ut av det nå, og ikke at jeg hadde ventet et helt år for så å finne ut det.

Hun viste fra dag en at jeg ikke var interessert i et lang-distanse forhold som varer i lang tid uten muligheten for å se hverandre.

Og jeg var overbevist over dette! men senere kom jeg til bedre tanker og tenkte at "jeg kan ikke være så egoistisk og ødelegge utdannelsen hennes pga 1 år?" så jeg gikk med på å vente på henne i et år (før jeg fant ut at dette var to år egentlig)

Etter dette så sluttet hun å kommunisere med meg, og ingen meldinger. Tenkte burde hun ikke være glad nå som jeg faktisk støtter henne i valget sitt. Men tror hun heller satset på at jeg faktisk skulle gå fra henne (slik at hu slapp å gjøre det) endte jo med at hun slo opp med meg, siden jeg ikke ville vente i 2 år uten en eneste mulighet for å møte hu.

Kan være at denne teksten ble sinnssykt rotete, men var deilig å bare få det ut :)

Deilig å ha en ventil :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck it.

Slike ting er kanskje små, men får du mange nok av de så blir det et problem. Feks at hun lyver om småting og ting som kanskje ikke er så små, ref lærlingeplassen.

Høres ut som ei jente det kan bli mye styr med, mye unødvendig styr, mye tenking og generelt bare et faens stress.

Lang-distanse forhold? Funker ikke over tid. For at noe sånt skal funke, så må en av partene flytte til den andre innen ganske "kort" tid, om du skjønner. Jeg ser ikke for meg at det skjer hos dere.

Fuck it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...