thklinge Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Importerte en amerikansk Xbox 360 for noen år siden for å spille Rock Band / Rock Band 2. Denne har nå omsider fått den klassiske Three Red Lights of Death så da spørs det, vil norsk Xbox support ta imot denne konsollen og reparere den i Europa? Noen som har prøvd det før og vet hvordan MS takler slikt? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Faktisk så tror jeg det ja, om du sender den inn. Dog vil det gå på Amerikanse lover og regler, så du må nok betale for reprasjonen. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Hva koster reparasjonen da? Sjekket serienummeret på 360en på xbox.com og fikk bekreftet at den er fra desember '05 og dermed uten garanti. Siden den ikke er kjøpt ny i Norge hjelper ikke norsk reklamasjonsrett heller. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hva koster reparasjonen da? Sjekket serienummeret på 360en på xbox.com og fikk bekreftet at den er fra desember '05 og dermed uten garanti. Siden den ikke er kjøpt ny i Norge hjelper ikke norsk reklamasjonsrett heller. Det stemmer, så da er det bare å kjøpe ny boks, for det blir billigere enn å sende den inn Også kan du jo selge den gamle boksen til meg for en billig penge Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Upraktisk å kjøpe XBox fra USA, men ser ut til at det er eneste mulighet. Definer en "billig penge"? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Upraktisk å kjøpe XBox fra USA, men ser ut til at det er eneste mulighet. det er ikke mange sonelåste spill igjen da. blir gøy å se om forza3 er sonelåst eller om utgiverne er blitt voksen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Upraktisk å kjøpe XBox fra USA, men ser ut til at det er eneste mulighet. Definer en "billig penge"? Jeg sendte inn min ntsc-konsoll til reperasjon i Europa, fikk tilbake en ny PAL-konsoll og det var ikke snakk om at jeg kunne få en NTSC. Da de spurte hvorfor jeg hadde en xbox fra USA bare spilte jeg helt dum, så gav de opp virket det som, deretter fikk jeg en boks i posten ;D Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Forza 3 kan godt være sonelåst for min del, det kommer ut ei uke tidligere i Europa. Regnet med at jeg måtte skrive "CAUTION: NTSC CONSOLE, REPLACE WITH NTSC MOTHERBOARD!" med krigstyper overalt før jeg sendte den ned ja... Men nå er den jo utenfor garantitiden så da spiller det ikke noen rolle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Forza 3 kan godt være sonelåst for min del, det kommer ut ei uke tidligere i Europa. Regnet med at jeg måtte skrive "CAUTION: NTSC CONSOLE, REPLACE WITH NTSC MOTHERBOARD!" med krigstyper overalt før jeg sendte den ned ja... Men nå er den jo utenfor garantitiden så da spiller det ikke noen rolle. Min var også fra launch, men de fikset den alikevel ettersom jeg bodde i europa. De er ikke vanskelige, bare send den inn i europa og vær glad for å få tilbake en ny pal-maskin helt gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå