master air Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei godt folk. Jeg er på jakt etter billigst mulig dvd spiller som er sonefri. Den trenger ikke og ha oppskaleringsmuligheter eller HDMI kontakt. Den skal bare brukes på en liten og gammel TV. DVD spilleren trenger ikke å være sonefri når jeg kjøper den, hvis det er mulig å gjøre den sonefri uten bruk av en fancy fjernkontrol. Er f.eks Denver DVH-1212 en mulighet? Det virker som den kan gjøres sonefri, men jeg finner ingen informasjon om den trenger en spesiell fjernkontroll til det. Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Her finner du en del sonefrie spillere hos netonnet.no Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har sett de, men de ligger høyere i pris enn samme modeller som er låst til sone 2. Så hvis folk vet om noen av de billigste modellene du finner i prisguiden kan gjøres sonefrie uten mye jobb eller uten å måtte kjøpe noe så hadde jeg blitt glad. Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Er også på jakt etter en sonefri dvd spiller. Trenger også divx støtte, hdmi og usb kontakt på den. Noen tips? Gjerne panasonic. Endret 6. august 2009 av gogg2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå