Enceladus Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har dette hovedkortet Gigabyte GA-EX58-UD3R https://prisguiden.no/product.php?productId=106786 Og to 8800 skjermkort jeg ønsker å kjøre i SLI, trenger jeg da den SLI broen man kobler skjermkortene sammen med eller er det unødvendig på dette hovedkortet og skjermkortene? Og hvor og hva ser jeg etter når jeg skal kjøpe en slik SLI bro? Den må være halvparten så kort som den jeg allerede har og som ikke passer skjermkortene når de står såpass nær hverandre. Finner man den i prisguiden eller må jeg direkte til en av nettbutikkene? Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) fulgte ikke sli broen med på hovedkortet? og man får som oftest med 2 stk, en for 3-veis og en for 2-veis eller quad. 2-veis broen er som oftest fleksibel. Man må også bruke denne broen der av at det mangler noen innebygget opplegg i hovedkortet som støtter sli. tilkoblingen er på toppen av skjermkorta. sjekk denne f.eks Endret 1. august 2009 av Gsx1000r Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 eksempel på slik det ser ut i min. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Kan ikke huske at jeg fikk med noen SLI broer med hovedkortet, da hadde jeg sett og husket det Er broen på bildet ditt bøyelig? Vil den fortsatt passe om du nå plasserte skjermkortene nærmere hverandre? Er det ikke mulig å kjøpe en slik bro i nettbutikkene? Feks komplett? Er så sjelden jeg har kjøpt noe fra e-bay. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 tror det skulle følge med egentlig, gjorde i alle fall det på hovedkortet mitt fra evga. både for 2 og 3-veis... og den er bøyelig vettu. hadde mine inntil hverandre helt til jeg fant ut at jeg slet veldig med varme og valgte å flytte de til pcie 1 og 3 istede. og ikke funnet denne på hverken komplett eller netshop dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå