Gå til innhold

BK Min første fersken

aicko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Normalt ville jeg ikke ha sagt noe om "min datter/sønn/hund/..." typer bilder, men dette er jo et flott bilde fordi det forteller noe om barnets møte med ny smaker. Perfekt timing og stram nok komposisjon. Kunne bildet ha vært tatt fra et lavere ståsted, eller er det meningen at vi skal ha det voksne sett ovenfra perspektivet?

Endret av telealf
Lenke til kommentar
Normalt ville jeg ikke ha sagt noe om "min datter/sønn/hund/..." typer bilder, men dette er jo et flott bilde fordi det forteller noe om barnets møte med ny smaker. Perfekt timing og stram nok komposisjon. Kunne bildet ha vært tatt fra et lavere ståsted, eller er det meningen at vi skal ha det voksne sett ovenfra perspektivet?

Kunne vært enig med deg hvis det ikke var for at ferskenen nesten er oppspist, så smaken er neppe en overraskelse for jenta! Ferskener er vel ikke kjent for å være sure heller?

Ser nesten heller ut som om hun holder på å nyse :D

Lenke til kommentar

Kunne vært enig med deg hvis det ikke var for at ferskenen nesten er oppspist, så smaken er neppe en overraskelse for jenta! Ferskener er vel ikke kjent for å være sure heller?

Ser nesten heller ut som om hun holder på å nyse :D

Hun har ikke fått en hel fersken ;) har skøret av en bit og tatt bort skallet :) er vanskelig å få has på ein stor fersken med bare 2 tenner :) og mine ferskener dem var sur sikkert ikkje helt modne enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...